Objavio: goranmuric | 29/01/2009

Utrke u 2009. godini

Ferrara 2008.Ima još samo pet tjedana do moje prve utrke u ovoj sezoni pa će današnji post biti o planovima za nadolazeću sezonu. Na blogu sam već pisao kako ove godine planiram smanjiti broj utrka u odnosu na prošlu godinu. Natjecateljsku sezonu sam podijelio na dva dijela, duži proljetni dio i kratki jesenski dio. Teško je reći koji je dio važniji, no glavna natjecanja mi dolaze u drugom dijelu sezone, a to su državna prvenstva u polumaratonu i maratonu. Moglo bi se reći da ću na proljeće raditi na rezultatu dok je na jesen važniji plasman. Što se dužine utrka tiče, to bi na grafu izgledalo kao neko slovo V. Na početku ću trčati maraton, zatim polumaraton, pa 10km i onda dvije kraće utrke na stazi, a poslije ljeta dužina utrka će se opet povećavati. Najprije trčim polumaraton, a sezonu završavam kao što ću i početi – maratonom.

Većina trkača kod nas trenira za polumaraton, a maraton trči onako usput, oni bolji da bi zaradili nešto novaca, a oni malo slabiji da bi pokazali i dokazali kako mogu istrčati maraton. Ja sam se opredjelio za drugu varijantu, treniram za maraton, a druge trke trčim s ciljem poboljšanja rezultata na maratonu. Zarada na trkama mi nije primarni cilj, iako je uvijek lijepo biti nagrađen za dobar rezultat i plasman. Puno važnije mi je popraviti svoja najbolja vremena, kako na maratonu tako i drugim disciplinama. Na kraju sportske karijere ću ionako samo pamtiti osobne rekorde, a ne koliko sam novaca zaradio na utrkama. Već sad, kad me pitaju koliki mi je osobni rekord u maratonu ispalim kao iz topa 2:38:20, a kad me pitaju koliko sam maratona istrčao moram svaki put ponovno brojati da bih skužio o kojem se broju radi. A “tek” ih imam 8… Za polumaratone nemam pojma, znam samo osobni. A nisam ih puno istrčao…

Popis utrka koje namjeravam trčati nalazi se u rubrici “Natjecanja”, a svaku ću posebno najaviti u tjednu kada se utrka održava. Poslije utrka moći ćete čitati dojmove i vidjeti slike.


Kategorije

