Objavio: goranmuric | 19/02/2009

Počela je kros liga

kros-ligaDanas je održano 1. kolo Zg kros lige. Ja sam ligu iskoristio kako bih napravio jedan od zadnjih jakih treninga pred maraton. Volim trčati kros ligu za trening jer na njoj uvijek napravim trening malo brže nego bih ga sam napravio. A liga ima i natjecateljski karakter pa na njoj razvijam osjećaj za utrkivanje. Pogotovo sada kada većinu treninga radim sam. Plan je bio da napravim tih 8,6km malo brže od tempa maratona, ali niz stvari se posložio tako da sam ipak otrčao još malo brže od ciljanog tempa. Prva stvar koja me motivirala za dobar nastup je oklada koju sam imao sa svojom dragom. Ona je prognozirala da ću ići 3:30/km pa smo se okladili u sutrašnji ručak. Ako idem brže ona sprema nešto meni po želji, a ako budem išao 3:30 i sporije ja njoj. Ne znam što me više motiviralo, fina hrana koju ona sprema ili činjenica da ja nisam baš neki kuhar.🙂

Druga motivirajuća stvar je bilo lijepo vrijeme, tj. osjetno poboljšanje vremena. Jučer je puhao stvarno jak vjetar i bilo je dosta hladno, dok je danas vjetar bio upola slabiji, a i temperatura je bila koji stupanj viša. Valjda je to privuklo i druge trkače jer mi se čini kako je danas nastupilo dosta ljudi na ligi. Mora da je svima dosadilo trčanje uzbrdo i zaželili su se jurenja po ravnom.

A treći razlog za moj dobar današnji nastup je konkurencija. Na startu lige su se pojavili moj ex-trening partner Hrvoje Kovač i klupski kolega Mato Šapina, obojica nabrijani nakon dobrih zimskih priprema. No oni nisu išli dugu stazu, već kratku. Al rekoh probat ću ih držat pa koliko ide. Bolje mi je s njima trčati koju sekundu prebrzo, nego se sam mučiti u vjetar. Vegše je jedva stigao na ligu s posla tako da nije bio baš raspoložen za ganjanje s nama. Od samog starta smo krenuli dosta brzo, prvih 300-400m sam poveo ja, a zatim su vodstvo preuzeli Hrvoje i Mato. Ja sam se stao iza njih i koristio zavjetrinu. Prvi kilometar 3:20, drugi 3:22, treći 3:25. Izdržao sam s njima sve dok nisu skrenuli na prvi most. Zatim sam trčao solo 2km u vjetar i prolaz na 5km mi je bio 17:18. Malo sam pao, ali ništa strašno. A onda je došao dio koji najviše volim; trčanje s vjetrom u leđa. Vratio sam se na tempo s početka utrke i završio za 29:46 ili 3:27/km. Odlično! Nikad prije nisam trčao dugu stazu ispod 30 minuta, mislim da mi je rekord bio oko 30:30. Stvarno dobar početak sezone…


Responses

  1. Bok majstore. Prvo sve najbolje za dan žena;) na utrci mislim.
    U originalu sam biciklist ali me je zima natjerala na trčanje. I svidjelo mi se. Molim te za savjet oko istezanja prije i poslije trčanja – koliko je to bitno, da li se istežeš?
    Našao sam dva linka – jel vrijede što?
    http://www.coolrunning.com/engine/2/2_1/126.shtml

    http://www.mayoclinic.com/health/stretching/SM00043&slide=2

  2. Ja nažalost nisam baš najsavjesniji po tom pitanju, ali se trudim istegnuti svaki put nakon treninga. Kad radim neke treninge dionica onda se obavezno istegnem nakon zagrijavanja. I inače se nije dobro istezat hladnih mišića nego nakon 10-ak minuta trčanja. A sve te vježbe na tim linkovima su dobre, ja ne znam nijednu vježbu za istezanje da je štetna.

    Pozdravi burkija od Kristine i mene!

    p.s. na mail ti pošaljem vježbe istezanja baš za bicikliste.


Kategorije

