Objavio: goranmuric | 26/02/2009

Sekunda do osobnog rekorda (opet)

kros-liga1Novi četvrtak, novo kolo kros lige, novi post… No neće biti tako stalno. Od sad ću malo češće pisati tekstove na stranici, barem dva tjedno. Obećavam! A sad da malo opišem današnja događanja. Napokon je osvanuo lijep, skoro pa proljetni dan. Sunčano jutro, temperatura oko 10 stupnjeva i malo južnog povjetarca. Čim sam to vidio znao sam da danas ne smijem loše trčati. Tko zna kad će opet biti takvo vrijeme?! Do starta lige (u 17h) malo se naoblačilo i temperatura je pala za par stupnjeva, no i dalje su bili savršeni uvjeti za jednu dugoprugašku utrku. Na startu lige se opet pojavilo puno ljudi. Većina nas koji idemo na maraton u Ferraru, današnje kolo smo iskoristili za svojevrsnu kontrolu na 5km. Iako se tu teško nešto može iskontrolirati, to su skroz druge discipline. Meni ovakav nastup više služi da razbijem nervozu pred važnu trku, da ne dođem prenapet na glavnu trku, da se malo opustim. U tom duhu sam odradio prošlo kolo, a tako sam odlučio i ovo. Jedina razlika je u tome šta sam prošli tjedan išao kontrolirano, ne do daske, a danas sam ipak išao jako, da budem malo prost, do jaja.🙂

Prošle godine sam istu kontrolu odradio za 16:15, a danas sam htio barem za sekundu brže. Tako sam i krenuo, kao da me netko iz topa ispalio. Prvi kilometar sam prošao za 3:03, a slijedeća dva kilometra s vjetrićem u prsa sam išao 6:29. No onda je došao Most Slobode koji nikako da otrčim dobro. Most Mladosti na dugoj stazi mi puno bolje leži, a ovaj je ipak puno teži i redovito gubim 10-ak sekundi na njemu. Pokušao sam i krenuti lagano prvu polovicu koja je uzbrdo pa onda ubrzati u drugom dijelu, i obratnu taktiku, i ravnomjerno trčati cijelu dužinu, i rezultat je uvijek isti – četvrti kilometar puno padnem. Jedino mi preostaje da zamolim gradonačelnika Bandića da napravi novi most, malo ravniji i sa kraćim prilazom do njega.😉 Danas sam se opredjelio za taktiku da malo prikočim uz stepenice i onda polako ubrzavam prema kraju mosta i ništa, opet sam previše izgubio. Zadnji kilometar sam odradio po planu i na kraju rezultat 16:15! U sekundu isto kao prošle godine… Doduše, ja sam štopao 16:14, no piše se onaj rezultat kojeg je zapisao sudac. Ali ima jedna bitna razlika između prošlogodišnjega nastupa i današnjeg. Prošle godine sam imao jakog konkurenta u liku Hrvoja Kovača i utrkivali smo se do zadnjih metara, a ovo danas je bila solo trka. Prvih 500m društvo mi je pravio Mato Šapina, ali nažalost nije mogao dugo držati moj tempo. On je na kraju išao oko 17 minuta i popravio je svoj rekord za 20-ak sekundi što znači da je dobro odlučio kad me pustio.
A moj rekord na ovoj stazi je 16:14 i zanimljivo je da tada nisam bio prvi već me u zadnjih 200-300m isfiniširao Šime Sušić (još jedan moj klupski kolega, i tadašnji i sadašnji), a on je trčao 16:07 što je ujedno i drugo vrijeme ikada na ovoj stazi. Jedino je Dražen Dinjar trčao brže od njega i to u prošlom tisućljeću (1999.). Šime i ja se već neko vrijeme palimo na taj rekord, ali nikako da se poslože sve kockice u mozaiku pa da rekord padne. Tko zna, možda ćemo ove godine imati više sreće?!

Za kraj posta bih još pohvalio dva trkača koji treniraju po mom programu, a danas su nastupili na ligi, Željka Pavera i Nevena Perkovića. “Dečki” slušaju sve što im kažem i napreduju iz treninga u trening. Tako je Željko danas s punih 58 godina istrčao svoj osobni rekord na kratkoj stazi, i to ne bilo kakvo vrijeme, već odličan rezultat od 19:40 s kojim bi se ponosili i mnogi mladići. I Neven se spušta sve bliže svojim najboljim rezultatima koje je postizao prije operacije koljena koju je imao prije nekoliko godina. Bravo dečki!

U nedjelju se nasipu održava 1. Savski polumaraton, prognoza najavljuje pravi proljetni dan pa dođite u što većem broju. A budući da ću ja ići 4:30/km, to je prilika mnogima da me pobijede.🙂 Vidimo se!


Responses

  1. Odličan rezultat, pogotovo s obzirom da si išao solo utrku. Čini se da taj rekord ove godine opasno visi, samo da se ponovo poklope vremenski uvjeti i da te netko od konkurenata malo pogura.

  2. murix ceka mene🙂

  3. a hoću te dočekat?😉


Kategorije

