Objavio: goranmuric | 01/03/2009

1. Savski polumaraton

Po vjetrovitom vremenu danas je održan prvi ovogodišnji polumaraton. Na startu se pojavilo preko 200 trkačica i trkača iz cijele Hrvatske, a još ih je 50-ak nastupilo na popratnim kraćim utrkama. Ja sam tu utrku iskoristio kao trening jer sam planirao 90 minuta laganog trčanja za danas. No nije sve išlo po planu, prvih 10-ak kilometara puhao je vrlo jak vjetar u prsa i taj sam dio istrčao baš kako sam htio – oko 4:30/km. Isti tempo sam planirao i u drugoj polovici trke, no isti taj vjetar, ali sada u leđa, me povukao da “malo” ubrzam. A to ubrzanje je dovelo do toga da sam odjednom počeo prestizati gomilu trkača ispred sebe što me povuklo da još malo ubrzam pa sam drugi dio u biti trčao u tempu maratona, što također nije loše. Nisam se puno potrošio jer me vjetar praktički gurao, a osjetio sam brzinu kojom moram trčati za sedam dana. U toj jurnjavi sam na kraju došao do 10. mjesta u utrci s rezultatom 1:25:14. A planirao sam 1:35…🙂 Ciljem je prvi prošao Ivan Vrdoljak zvani Deda iz Sljemena, a mislim da mu je to četvrta pobjeda na utrkama za redom. Deda se rijetko natječe, no trke bira pažljivo, dođe spreman i redovito ide kući s najvećim peharom.

goranmuric_savski-polumaraton-2009
Foto: Želimir Haubrih

Mene sad očekuje 6 dana laganih treninga, carbo-empting, pa carbo-loading i onda u nedjelju utrka. Ovaj carbo-empting će mi ove godine biti lakši jer na svoj prvi maraton ide i moja djevojka Kristina pa ćemo 3 dana zajedno gladovati.🙂 Za one koji ne znaju, carbo-emting podrazumijeva tri dana prehrane bez ugljikohidrata kad se jedu većinom bjelančevine i masti, a zatim zadnja tri dana pred maraton radi se carbo-loading kad u obrocima prevladavaju ugljikohidrati. To se radi kako bi se najprije ispraznile zalihe glikogena u mišićima, a potom napunile. Ovaj način pripreme pred maraton usvojila je većina svjetskih maratonaca i maratonki i pokazao se kao dobar. I ja ga prakticiram prije svih maratona u zadnje dvije godine.

p.s. kompletne rezultate polumaratona i ostalih utrka imate na stranicama AK “Sljeme”.


Kategorije

