Objavio: goranmuric | 04/03/2009

Kiflice

kifliceČetiri dana prije maratona radi se zadnji jači trening pa mi se taj dan učinio zgodan i za zadnji post prije maratona. Carbo-empting se bliži kraju, iz pećnice mirišu kiflice, a svi treninzi su uredno napravljeni. Sad se najvažnije dobro odmoriti i psihički pripremiti za utrku. Lagao bih kad bih rekao da ne očekujem puno od ovog maratona, mislim da sam se stvarno dobro pripremio i očekujem veliki rezultatski napredak. Koliko velik? Pa recimo od 3-4 minute u odnosu na osobni rekord postignut prošle godine na istom ovom maratonu. Bio bih jako jako zadovoljan kad bih istrčao ispod 2:35. Neki koji su malo bolje upoznati s mojom formom sugeriraju mi da bih možda mogao i bolje, ali ja ću se zadovoljiti sa ovim rezultatom. Već sam dva puta planirao trčati 2:35, treninzi su pokazivali da mogu, pa nisam uspio. Zato sam naučio da su treninzi jedno, a trka nešto drugo. Pogotovo maraton. Tu ima toliko sitnica koje mogu utjecati na rezultat da je teško išta prognozirati, od nekih vanjskih faktora poput vjetra i temperature, do unutarnjih kao što su dobar san, nervoza, trema… Zato je uvijek bolje krenuti na sigurno, nego srljati. A maratonska trka je dovoljno duga da se stigne nadoknaditi minuta dvije zaostatka iz prvog dijela. Isto tako može se izgubiti i deset ako se prođe minutu prebrzo…

Vrijeme će nam izgleda biti naklonjeno, po prognozi trebalo bi biti sunčano s jutarnjom temperaturom od oko 6-7 stupnjeva, a najviša dnevna bi trebala biti 13. Jedino najavljuju i malo vjetra, no to neće biti ni približno kao u nedjelju na polumaratonu. Prošle godine temperatura je bila slična, isto je malo puhalo, ali nije bilo sunca. U odnosu na prošlu godinu izmjenjena je i staza, prvih 10km su isti, a zatim se ide van grada nekom novom stazom. To mi se čak čini bolje jer je ovaj mali krug od 10km pun skretanja iz uličice u uličicu, a tu se dosta gubi jer se stalno mora mijenjati tempo, dužinu koraka, a zna se dogoditi i krivo skretanje (kao npr. u Varaždinu :-)). Prošle godine su se trčala dva takva kruga i jedan veći od 20km pa bi ovo moglo biti bolje za rezultat.

ferrara 2008Ima tu još stvari na koje treba posebno paziti kad se ide na ovakvu utrku vani. Što ponijeti od hrane, za put, za prije, za poslije utrke? Koliko i kojih sokova uzeti? Dosta me muči i u čemu trčati. Ne zbog toga kako ću izgledati, iako mi je i to bitno🙂, već zbog gelova koje moram nositi sa sobom. Najugodije mi je trčati u atletskim hlačicama, ali u njima mogu nositi samo jedan gel, što mi se prošle godine pokazalo kao malo. S druge strane, u džep od bicki mi stanu dva, i u njima se ugodno osjećam, ali… Ako bude jako vruće tu mogu nastati problemi, hlačice su prozračnije i manje je vruće u njima. Što da radim, što da radim? Lastane pomozi!🙂

A sad je dosta, kiflice su gotove i odoh se ja loudat dok se nisu ohladile. Izvještaj očekujte u ponedjeljak, nadam se u pozitivnom tonu.


Responses

  1. bicke bolje prianjaju, ne treba ti vazelin, sadržaj džepova miruje a ne skakuće naokolo… ne mislim da su nešto posebno “vruće”, a čak mi je i na većim vrućinama bolje to što se ne cede kao atletski šorc.

  2. Hvala na odgovoru, stretno još jednom! a biciklistička majica sa džepovima otraga?

  3. Cestitam !
    Upravo je online objavljeno:
    2. MURIC GORAN 2:39:07

    Rezultat nije u skladu s prognozama ali 2. mjesto je fantasticno pa pretpostavljam da vremenski uvjeti nisu bili bas idealni.

  4. bravos murinjos!!!!!!!

  5. Super…cestitam od srca… zato Koska kaze da te cekaju problemi na granici.

  6. bravo, čestitam od srca i ja! Fantastičan rezultat u svakom slučaju, bravo bravo!

  7. Bravo Murinjo! Ne znam di si se zeznuo ali lijepi rezultat i dobio si maratonca Kovaca sto sigurno nije lagano. Cestitke🙂.


Kategorije

