Objavio: goranmuric | 03/04/2009

Ususret Osječkom polumaratonu

osijekNisam ništa pisao već dosta dugo, iako se mnogo toga događalo. Vjerujem da većina posjetitelja ove stranice zna za aferu “Novi Sad” i da su pratili što se pisalo na AS portalu. Zato ne bih htio puno pisati o tome, iako je sve što ću napisati na neki način vezano za to. Još jednom ću se javno ograditi od onog što je napravio jedan dio mojih klupskih kolega. Uvijek sam bio i uvijek ću biti protiv svih prevara u sportu, i nema opravdanja za varanje na bilo kojem nivou. Gdje povući granicu između prihvatljivog i neprihvatljivog? Ako je nekome prihvatljivo zamijeniti brojeve kako bi išao u New York, nekome drugom može biti prihvatljivo uzeti 300 vrsta dopinga kako bi popravio rezultat za par stotinki. Pravila su jasna i treba ih poštivati, a kad ih prekršiš za svoja djela moraš i odgovarati.

Al ajmo sad na trkačke teme… U nedjelju se u Osijeku održava Ekipno prvenstvo Hrvatske u polumaratonu, jedna od onih trka koje sam označio kao važne. Po popisu prijavljenih natjecatelja vidim da će u Osijek doći gotovi svi naši najbolji dugoprugaši, Dražen Dinjar, Zoran Žilić, Drago Paripović, Hrvoje Kovač, Janez Marojević, Mato Šapina, Robert Španić, Robert Vegše… Osim njih prijavljeno je puno dobrih stranaca, a sigurno će se pojaviti i velika grupa Mađara pošto im je Osijek blizu. Za nedjelju se najavljuje lijep sunčan dan tako da će svi uvjeti za brzo trčanje biti ispunjeni. Neću najavljivati nikakav rezultat jer sam se prošli put opekao. Samo ću napisati da sam jako dobro trenirao od maratona u Ferrari i da mi je forma u uzlaznoj putanji.

Opet bih se dotakao teme iz uvodnog odlomka… Zbog ovotjednih događaja razmišljao sam da li da uopće idem u Osijek, ima li smisla braniti boje tog kluba? No onda sam zaključio kako je u tome svemu sudjelovao manji dio trkača i trkačica iz kluba, kako većina nema nikakve veze s tim i da bi bilo nepošteno prema ostalima da odustanem. To je ekipno prvenstvo, a ekipu neće činiti Janković, Petrović i kompanija, već Kovač, Šapina, Čukušić, Vrdoljak, ja… Uostalom, neodlaskom na natjecanja najviše bih izgubio ja.


Responses

  1. Nije li mala Parlov išla rekord lige jučer?

  2. muriks,
    hoćeš me zastupati u dvoboju protiv Staneta ?-)

  3. je, išla je. za desetak sekundi. sad ima oba rekorda na nasipu.

    saša, možeš ti staneta pobijedit i bez moje pomoći.🙂

  4. nego, ajmo jednu brzinsku anketu tu u komentarima…

    1. hoće li sutra u rotterdamu pasti svjetski rekord u maratonu?
    2. tko će biti ekipni prvak hrvatske u polumaratonu (muški)?
    3. tko će biti najbrži od trkača ak “sljeme”?
    4. hoću li ja trčati PB?

    tko točno odgovori na sva četiri pitanja, dobije majicu iz velike gorice.🙂

  5. ne, sljeme, deda, ne

  6. da, sljeme, kovaČ, da

  7. ne znam
    ne znam
    ne znam
    DA

  8. ne, sljeme, murić, da

    Sretno.

  9. murić odustao!!!


Kategorije

