Objavio: goranmuric | 15/04/2009

7km – 20 minuta

lds605 - sprintericaMožda ću u današnjem postu više zvučati kao Saša, nego kao ja, ali šta je tu je, može i mene jednom nešto bolit.😦 Osim trochanter ili hip bursitisa koji me muči s vremena na vrijeme od kad sam počeo s malo bržim trčanjem, jučer sam doživio i prvu nazovimo ozljedu. Radio sam 6x1000m u sprintericama i 300m prije kraja zadnje dionice uhvatio me grč u listu lijeve noge. Već od druge dionice sam osjećao laganu bol na tom mjestu, ali nisam htio obući patike jer sam radio dosta brzo, a i moram se naviknuti na sprinterice jer me za 10 dana čeka prva utrka na stazi. Kako sam prošle godine trčao isključivo trke po cesti i brdima, tako nisam ni trenirao u sprintericama. Mislim da sam bio napravio samo jednu kontrolu na 1500m u sprintericama prošle godine. Već sam bio zaboravio kako je to trčati u sprintericama.

Kako su mi stare sprinterice već stvarno stare, prošlog tjedna sam kupio nove. I do jučer sam u njima napravio par treninga. U srijedu sam radio sprinteve u njima, ali to je kratko trajalo tako da nije bilo nikakvih posljedica za listove. U subotu sam radio dionice od 400m i to je također prošlo dobro, za vrijeme trčanja nisam osjetio nikakve bolove, tek su me sutradan malo zatezali listovi. No to zatezanje nije skroz prošlo i kako je jučerašnji trening odmicao, zatezanje je postalo sve jače. Ali nije neka velika šteta. Što se samog treninga tiče, nisam ništa izgubio, tih 300m koje nisam napravio neće mi odrediti daljnji tijek sezone. Danas sam već lagano trčao na Sljeme iako je na početku bol bila dosta jaka. Na početku trčanja sam dosta šepao i izraženo gazio na petu (to dosta ružno izgleda uzbrdo), ali s vremenom su se mišići ugrijali tako da sam na kraju mogao normalno trčati. Sad dok ovo pišem malo me boli, ali ništa posebno. Mislim da jedino neću moći napraviti sutrašnji trening kako sam planirao, u biti siguran sam da neću jer sam namjeravao opet trčati u sprintericama. Tako da ću to morati malo modificirati, ali već u subotu sprinterice na noge i maži. Bolje da me taj grč uhvatio na treningu nego na trci. Sad će Saša reći, vidi ga kako se raspisao, a sve zbog jednog grča, da on zna što sve mene boli.🙂

Dosta kukanja, da se malo pohvalim s treninzima. U zadnjih sedam dana sam napravio nekoliko treninga u društvu trkača i trkačica sa staze. Osim što sam zaboravio trčati u sprintericama, bio sam zaboravio i kako je to trenirati u grupi. U subotu nas se na 400-tkama skupilo desetak, i to iz različitih klubova. Domaćini treninga su bili Agramovci, bili su tu još dečki iz Mladosti i ja Sljemenaš kao “idejni vođa” cijelog treninga, tj. radio se trening koji je meni bio po planu. Sad kad sam iskusio treniranje solo ili u paru s nekim, i opet se vratio na treniranje u grupi, mogu vam reći kako je osjetno lakše trenirati u većoj grupi. Iako sam i ovako vodio većinu dionica, a drugi su bili iza mene, stvarno je lakše, ponajviše psihički. I tu nema onog kad mi postane teško malo ću skratit, ili ću napravit koju sekundu brže pa napravit dvije dionice manje. Radi se baš kako je planirano. A da ne govorim koliko je fizički lakše kad se svaku treću dionicu “skriješ” u grupu pa se 400m za 68s čini kao šetnja. Jedina mana grupnog treniranja je što nema svatko isti ritual pripreme za trening. Dok ja napravim zagrijavanje, istezanje, vježbice i ubrzanja za 40-ak minuta, nekima treba sat vremena pa se treba prilagoditi, njih malo ubrzati, sebi naći neku novu vježbicu između da se ne ohladiš, i tako…

I za kraj bih još samo citirao novinarku Jelenu Kovačević koja je za portal Javno.hr radila izvještaj sa utrke za Sandru:

“Samo 20 minuta trebalo je Goranu Muriću, pobjedniku utrke ”Krug za Sandru”, da pretrči sedam kilometara dugu stazu oko zagrebačkog Jaruna, gdje se na Uskrsni ponedjeljak okupilo 500-tinjak građana kako bi podržali humaniratnu akciju prikupljanja sredstva za hrvatsku stolnotenisačicu Sandru Paović koja je teško stradala u prometnoj nesreći krajem siječnja u Francuskoj.”

Jelena, Jelena, riječi ti se pozlatile.🙂 Iako, još nisam u rangu Ane Kurnikove koja cenera pretrči za 28 minuta i to u triatlonu.🙂


Responses

  1. vidi ga kako se raspisao, a sve zbog jednog grča, da on zna što sve mene boli…

  2. Hehe, novinarka je malo zaokružila rezultat i duljinu.

    Ako ti je prva trka na stazi cener PH, mislim da je pomaknuta za 3.5.

  3. jel to sigurno? jer na stranicama HAS-a i dalje stoji stari datum. ni na stranicama zagreb-ulixa nema obavijesti o promjeni termina, a oni su organizatori. taj 3.5. mi nikako ne odgovara…

  4. To sam saznao za hodanje na 5.000, valjalo bi provjeriti.

  5. poslao sam mail u savez, sad čekam odgovor. čini mi se dosta neozbiljno promijenit termin natjecanja 10 dana prije, a ne stavit obavijest o tome.

  6. izgleda da je informacija točna, sutra ju treba izvršni odbor potvrditi…😦

    i šta sad da radim? pripremam se za jedno natjecanje, isplaniram i vikend poslije kako bih otišao doma nakon skoro godinu dana, trčao polumaraton u splitu jer mi i tata trči… i sad sve ode u ku…!

  7. U vezi Kurnikove…
    Odnosno njenog rezultata. Na svjetskom triatlonskom u Perthu, drugoplasirana Montgomery imala je rezultat trčanja 25:21, a 44 cure trčale su ispod 30 minuta. Nagradno pitanje: kako je to moguće, ako je staza izmjerena točno “u metar”??

  8. meni se čini da su tamo bili krugovi od 2,5km i da su elite žene napravile jedan manje.🙂

  9. Točan odgovor! Navodno je nakon trke organizator izjavio: “Pa rekao sam vam da je staza brza”.
    Kad su shvatili da su svima rekli da treba trčati jedan krug manje, već je bila trka muških u toku.
    Tako su dečki sprintali zadnjim snagama u “cilj”, a tamo su ih tjerali trčat još jedan krug.

  10. pa… šta misliš da je bolje?
    1) trka na stazi na “nedorađenim” mišićima i zatim polumaraton u splitu, ili
    2) državno 14 dana kasnije i za 20-25” brže?🙂

  11. nije državno 14 dana kasnije, nego 8 dana kasnije. a baš taj dan imam jednu neodgodivu obavezu 300km od zagreba. tako da je sada plan ići u rijeku 26.4. na polumaraton, a produženi prvomajski vikend idem na more trenirati.😉

  12. i mene bole listovi kad recimo 2-3 dana hodam u štiklama i onda budem cijeli dan na poslu u ravnim cipelama🙂 to ti je otprilike kao kod tebe x100 km u tenisicama pa u ravne sprinterice…(nek kristina napise neku formulu za to :-))

  13. što ti pokušavaš reći, da bi on trebo nosit štikle kao zagrijavanje i specifični trening za stazu???
    😎

  14. 🙂
    nist ne pokusavam reci, palo mi je napamet, salim se….ima neke veze bol u listovima s tom visinom potplata na peti u odnosu na prste…kazu i da se curama koje stalno nose pete cak skracuju listovi…


Kategorije

