Objavio: goranmuric | 18/04/2009

Planovi, planovi… Beč, Boston, London…

9_tune_direfv-bostont08Jučer je i službeno objavljeno kako prvenstvo Hrvatske na 10000m neće biti slijedećeg vikenda, već vikend poslije. Službeno objašnjenje je da je to zbog Riječkog polumaratona, tj. kako bi trkači mogli nastupiti na oba natjecanja. Baš me zanima koliko će trkača nastupiti i u Rijeci i na ceneru… A vikend poslije Rijeke ima u Splitu polumaraton, no taj očito nije važan kao onaj Riječki. Ma ne bih ništa rekao da su to objavili mjesec dana ranije, ali ovako u zadnji čas… malo neozbiljno, čak i za “žnj” natjecanje kao što je državno na 10km. I to nije prvi put.

Mene je ova promjena termina dosta pogodila, PH na 10000m sam označio kao važnu trku u ovom dijelu sezone, a sad nažalost ne mogu nastupiti jer vikend poslije toga imam obavezu koju ne mogu ni ne želim izbjeći. No trka, k’o trka, nije da će mi se život promijeniti jer neću biti 4., 5. ili 6. na državnom. Najviše me pogodilo što sad moram mijenjati plan i program treninga. Ne volim kad imam isplanirano jedno i onda moram improvizirati u zadnji čas, pa počnem izmišljati nekakve nebulozne ideje. Jer ako sam ja sebi zacrtao da taj vikend imam trku, najprije ću si pokušati naći zamjenu. Pa sam tako planirao ići u Rijeku na taj važni polumaraton, a onda sam se sjetio da nisam bez veze htio trčati kraće utrke u ovom dijelu sezone i da bi me bespotrebno gomilanje polumaratona opet dovelo u situaciju u kojoj sam bio prošle godine. Da izdušim na jesen… Onda mi je čak palo na pamet otići na duatlon, pa istrčati prvih 5km jako i poslije toga se malo provozati po Jarunu i na kraju rastrčati. Ali i od toga sam odustao.

I na kraju sam napravio plan da neću na silu ići na trke, samo zbog trke. Glad za utrkivanjem ću utažiti na kros ligi, a prva važnija natjecanja (ujedno i zadnja prije ljeta) bit će početkom lipnja. Do tada ću trenirati, odlaziti povremeno na kros ligu, a možda ću nastupiti i na brdskoj trci Sljeme, tj. Borošinoj trci, jer sam ju prošle godine istrčao jako loše i htio bih to ispraviti. Inače jako volim trčati Lojstekovom stazom na treningu, već sam bio par puta u zadnja dva tjedna na njoj i mislim da nema razloga da taj dobar osjećaj ne prenesem na trku. A ova “važna” natjecanja početkom lipnja su utrka na 3000m na Dinamovom mitingu i 5000m na finalu kupa Hrvatske. Poslije toga slijedi dva tjedna aktivnog odmora i onda 16 tjedana pripreme za Zagrebački maraton. Ako će biti 11. listopada kako piše na stranicama HAS-a, a ne 4. listopada kako piše na stranicama HUCIPT-a.🙂

Sudeći po anketi koju sam postavio prije mjesec dana, na Londonskom maratonu vodit će se mrtva trka između prošlogodišnjeg pobjednika Martina Lela i olimpijskog pobjednika Samuela Wanjirua. Ja osobno navijam za mlađeg Samuela, ali loš nastup na Lisabonskom polumaratonu ulio mi je malu sumnju u njegov nastup. No prije Londona dolazi Beč (sutra) i Boston (preksutra). Beč je značajan po tome što će tamo svoj prvi maratonski nastup imati Andrea Mayr, jedna od najboljih planinskih trkačica na svijetu, ali meni još važniji jer će u Beču na maratonu debitirati Ivan Vrdoljak Deda. I mislim da će pobijedit Andreu… A Boston će biti spektakularan, veliki članak o trci imate na stranicama AK Sljeme. Ja bih još samo dodao da će hrvatski štih utrci osim dviju hrvatskih trkačica koje su spomenute u članku i Kare Goucher koja je isto naše gore list, dati i Etiopijski favoriti trke Dire Tune i Deriba Merga koje trenira hrvatski trener.😉

Za kraj, list i dalje malo boli, sprinterice još uvijek ne dolaze u obzir, ali po brdima trčim k’o lud!


Responses

  1. Još bude na kraju godine ispalo da treniras cijelu godinu, potrošiš 15 pari patika i otrčiš 5 utrka🙂

  2. popušila kara…

  3. i kara i ryan… nisam gledao trku, ali sam pratio online preko oka i vidim da su se muški “poklali”, a ženske su taktizirale do zadnjih kilometara. po prolazu na pola staze izgledalo je kao da će pobjednik ući u cilj prije pobjednice iako su trkačice krenule 28 minuta ranije.

    u beču deda ipak nije pobijedio andreu meyr, iako je istrčao odličnih debitantskih 2:53 s drugom polovicom bržom od prve. ali andrea je još bolje debitirala, 2:30 i nacionalni rekord za 8 sekundi. najavljivala je 2:35, a ja sam mislio da će puknut…

  4. sad kad čitam o trci vidim da je cura trčala što bi janko rekao “sa mu*ima”, a tek hall… najteže je domaćim trkačima i kad se saberu utisci mislim da nisu razočarali


Kategorije

