Objavio: goranmuric | 23/04/2009

Čini se da sam i dalje u formi…

park-maksimirPrvi nastup na maksimirskom dijelu kros lige i odmah osobni rekord na kratkoj stazi. A sve do pola sata prije starta sam se premišljao da li da trčim dugu ili kratku. Na kraju sam se ipak odlučio za kratku jer od jeseni nisam trčao po takvom valovitom terenu nešto brzo i lakše mi se prisiliti da idem sam brzo dva kruga, nego četiri. Šteta što malo više atletičara sa staze ne dođe koji put na kros ligu jer bi im to sigurno bio dobar trening, konkurencija bi bila jača i bilo bi boljih rezultata. Danas su u Maksimiru trenirali dečki iz Dinama i baš mi je na zagrijavanju kad sam ih vidio kako rade uzbrdice palo na pamet da bi bilo super da dođu na jedno kolo lige pa da vidim koliko brzo mogu trčati u pravoj trci, a ne u solo nadmetanju sa samim sobom. Mislim da sam već jednom spomenuo kako sam svoj najbolji rezultat na ligi istrčao kad nisam bio prvi, već me Šime Sušić dobio u zadnjih 500m kratke lige na nasipu. Čini mi se kako je prije više brzih trkača dolazilo na ligu, a to potvrđuju i rekordi staza. Prije desetak godina bilo je par trkača koji su dugu ligu na nasipu trčali ispod 28 minuta, a sad je mojih 28:58 najbolji rezultat u zadnjih 3-4 godine otkad sam počeo dolaziti na ligu. A prije je znalo biti i po desetak trkača na jednom kolu koji su trčali oko 30 minuta i brže. Barem tako kažu ovi stariji trkači. Da li je tada bilo općenito više trkača pa tako i ovih dobrih? Statistika pokazuje da je u zadnjih nekoliko godina primjetan porast trkača na maratonima i polumaratonima, onda je valjda i općenito porastao broj trkača. U čemu je onda problem? Zašto sam ja uglavnom prvi na ligi, a svi znamo da nisam tako dobar trkač?🙂

maksimir1

A sad par riječi o današnjoj trci… Na startu je Mijo Jagatić povukao kao da ga vuci gone. Ja za njim da vidim do kud će izdržat. Poravnam se s njim, on još ubrza. Ubrzam i ja, dođem ispred njega, Mijo i dalje drži. A išli smo dosta brzo, meni je već nakon dvije minute puls bio iznad 170. I tako do prve uzbrdice kad je Mijo ipak malo usporio, kako je sam poslije lige rekao, mogao je još držat, al ga je bilo strah da ne pukne. Kad sam ostao sam i ja sam malo usporio, ali ne puno. Prvi krug (2150m) sam prošao za 7:18, a u drugom krugu sam držao taj neki submaksimalni tempo do kraja prve uzbrdice, a onda sam opet ubrzao i trčao najbže što mogu do kraja. Cijeli zadnji kilometar je nizbrdo tako da sam dosta brzo povukao. I u cilju 14:36, drugi krug u sekundu kao i prvi. Prijašnji rekord mi je bio 14:40, ali sa prolazom 7:10 na pola. I na 3 otkucaja višem pulsu nego danas. Prosjek po kilometru mi je 3:22, kao na dugoj stazi na nasipu, ali ovo je dosta zahtjevnija staza sa dvije oštre uzbrdice u krugu. Vrijeme je danas bilo idealno za trku, 11 stupnjeva i minimalan vjetar. Trčao sam u Salomon Cross Speed tenisicama koje mi pašu za trčanje nizbdo po neasfaltiranom terenu. Mijo je na kraju istrčao odličan rezultat, vjerojatno i svoj rekord, oko 15:20, a odmah iza njega kroz cilj je prošao Zvonko Čubrić, naš triatlonac koji je prošlih godina lovio plasman na Olimpijske igre, a sad više ne trenira tako ozbiljno kao prije, no i dalje je u dosta dobroj formi. Na dugoj stazi pobijedio je Hrvoje Lovelos Slovinac, reprezentativac Hrvatske u planinskom trčanju koji nije baš puno trenirao preko zime, ali sad polako ulazi u formu i sigurno će opet dobro trčati brdske trke.

Ozljeda lista je stvar prošlosti, već sam napravio jedan trening u sprintericama ovaj tjedan. Pozdrav!


Responses

  1. živjele dobre vijesti!


Kategorije

