Objavio: goranmuric | 07/05/2009

Beluga blizu rekorda

Novo kolo kros lige, novi osobni rekord, ali ovog puta nisam pobijedio. Nisam bio čak ni drugi! Izgleda da mi se obilo o glavu ono pisanje od prije dva tjedna pa je ovo kolo lige bilo kao u “dobra stara vremena”. Prvi put ove godine na ligu je došao Šime Sušić i odmah mi je bilo jasno da nas čeka jurnjava. A jurilo se već od starta. Ovog puta nije povukao Mijo, već ja. Ali moj tempo je pratila grupica od 4-5 trkača. Osim Šimeta, tu je bio Parip (trčao u majici dugih rukava na 25 stupnjeva), neka dva dečka koje ne poznajem i Mijo. Prvi kilometar sam provukao u sekundu isto kao prošli put (3:10), a onda je vodstvo preuzeo Šime. Kasnije mi je rekao da mu je početak bio prespor i da se nije ni uspuhao.🙂 Za njim je krenuo Dragec, a ja sam se hrvao s jednim od ova dva dečka da uhvatim priključak s vodećima. Na kraju prvog kruga sam bio odmah iza njih, njima je sudac viknuo prolaz 7:03, a meni 7:05. No tada je Šime još ubrzao, ili sam ja usporio, i ubrzo se razmak povećao na 50-ak metara. Dragec ga je i dalje pratio u stopu, a mene je moj pratitelj napustio. Na one dvije uzbrdice po sredini kruga je i Parip posustao, ali tada su on i Šime bili skoro 100m ispred mene. Nekako sam preživio ta dva hupsera i onda do kraja nizbrdo prava milina. Malo po malo sam se približavao Paripu, ali do cilja sam samo uspio smanjiti razliku na 35-40m. Rezultat 14:25, osobni rekord popravljen za 11 sekundi. Drago je išao 7 sekundi brže, a Šime 13:55!!! Svaka čast! Drugi krug je istrčao za 6:52 i tko zna koliko bi išao da ja nisam onako sporo provukao prvi kilometar.😉 Vjerojatno bi pao i rekord staze (13:47) kojeg drži Željko Letonia. A neki stariji trkači kažu da se prije moglo brže trčati nego sada jer je bilo manje nasutog šljunka koji dosta usporava… Poslije lige sam čuo komentar u stilu “Murinjo još trebaš puno trenirati, dobio te trkač od 50 godina”. Slažem se da trebam još puno puno trenirati, ali Dragec sigurno nije tipičan 50-godišnjak. Čovjek je fenomen i malo je takvih trkača u svijetu. Njegovi ovogodišnji rezultat na polumaratonu (1:10:30) obračunat po starosnom hendikepu iznosi 1:03:48, sekundu sporije od njegovog hrvatskog rekorda iz 93. godine. A ja još puno pure moram pojesti da dođem do 1:10, i kad bih to uspio barem jednom u životu, bio bih jako zadovoljan. Ili bi možda bolje bilo da jedem manje?🙂 Još bih se malo vratio na Sušića. Moje je skromno mišljenje da je Šime trenutno naš najbolji trkač na distancama od 1500m do 5000m. Ne pišem to zato što me dobio, niti da isprovociram Slaveka da i on dođe na ligu, a ni zbog toga što mi je nešto posebno zgodan😉, već je to moj subjektivan stav uzevši u obzir neke zadnje rezultate na trkama, kakav je tko dojam ostavio i sl. Što ne znači da će tako biti i za mjesec dana kad počnu prva ozbiljna natjecanja na stazi.

Za one kojima fali trčanje kros lige na nasipu evo poziv na jednu humanitarnu utrku koja će se ovog vikenda održati u Zagrebu. Pozvani su i oni koji ne vole nasip, ali vole pomagati ljudima koji trebaju pomoć.🙂

Medikus.hr-medicinski magazin organizira humanitarnu kros Utrku zdravlja 2009. u nedjelju 10.5.2009. u 10h na Savskom nasipu, Prisavlje (pored Boćarskog doma). Utrka se održava pod pokroviteljstvom Grada Zagreba i povodom Svjetske godine sporta pod motom “Sportom do zdravlja” na Međunarodni dan tjelesne aktivnosti. Staza je dugačka 5000 m, kružnog oblika i prelazi preko Savskog mosta i Mosta slobode.

Datum: 10.5.2009. (nedjelja)
Mjesto: Savski nasip, Prisavlje, Zagreb
Početak: u 10h
Duljina: 5000 m
Staza: zemljana/travnata
Start/cilj: Boćarski dom
Okrjepa: Most slobode, Savski most
Ulaz: slobodan
Prijava: on-line do 9.5.2009. Radi bolje organizacije, molimo da se prijavite na stranici organizatora.

http://www.medikus.hr/hr/kontakt.html

Prihod od utrke bit će doniran za liječenje Dominika Krijana (3).

http://www.medikus.hr/hr/donacije/273-donirajmo-dominika.html

Pozivamo vas da sudjelujete u sportskoj manifestaciji, unaprijedite svoje zdravlje i učinite dobro djelo.


Responses

  1. Kakvo kolo, a ja ne dođem. Nije da bi ja promjenio poredak na vrhu, ali bi volio da sam gledao utrku. Baš sam s nekim (mislim s Mijom) prošli put komentirao kako je jak rekord staze na Maksimiru i složili smo se da je mala vjerojatnost da će ga netko skinuti u dogledno vrijeme.

  2. Pa bravo, Gorane, čestitaaaaaaaam🙂

  3. gorane!????????’ pa tko ga još zove goran???

  4. 11 sekundi na 14.5 minuta, to nije malo.
    proporcionalno bi bilo 110 sekundi na 145 minuta… to je 2 min na maratonu od 2h25.
    što je još uvek manje od odnosa 160 naspram 155 minuta koliko si planirao napredak ove godine.
    dakle treba ti još 15 sekundi brža kontrola na lizi?

  5. ali 14:40 sam trčao u sezoni kad sam išao 3000m 9:00 i kad sam radio puno kraćih brzih treninga, a mjesečno sam trčao do 400km. sad sam povećao mjesečnu kilometražu za 200km u prosjeku, a trčim 15 sekundi bolje nego tada. 11 sekundi je napredak u odnosu na prije 2 tjedna. ali kad bi trčanje bila matematika, natjecanja uopće ne bi bila zanimljiva.🙂

  6. još nešto… ja svoj napredak na maratonu i polumaratonu ne baziram na poboljšanju brzine na kraćim distancama, jer kad upišem svoje rezultate na 1500m i 3000m u one raznorazne kalkulatore izbaci mi da maraton mogu trčati od 2:20 do 2:25. napredak leži u postupnom povećanju kilometraže, brzinu po njima očito imam. naglašavam “postupnom” jer ne mogu nakon što sam godinama trčao do 400km mjesečno sad odjednom opalit 800 i nadat se kako se neću ozljedit. i još me zanima kako će se takvi treninzi odraziti na rezultat na kraćim trkama…

  7. ma šta će ti svi ti kalkulatori… kad imaš mene🙂
    a za kilometražu si naravno u pravu, ja sam posle 350km najednom lupao po 550km… pa sad sav rastočen sedim i čekam sledeću zimu za nove pokušaje… jer kad se dobro odmorim moći ću po 1000!🙂

  8. di je splitski polumaraton?

  9. u splitu!🙂

    u split nisam išao zbog trke, već vidjeti tatu pa sam trčao samo da trčim pa mi je onda bio i onakav rezultat. budući da nisam mogao napisati post do utorka, poslije mi ga se nije ni dalo pisati. u splitu je bilo lijepo, lijepa i teška staza, vruće vrijeme i solidna organizacija. nadam se da će dogodine cijelu manifestaciju dignuti na još malo viši nivo.


Kategorije

