Objavio: goranmuric | 03/10/2009

U susret maratonu

zg-maratonJoš je 8 dana do Zagrebačkog maratona pa je krajnje vrijeme da napišem nešto o toj utrci. Na samom početku godine sam ovaj maraton označio kao najvažniju utrku u sezoni i sve treninge sam planirao tako da budem što bolji na njemu. A to “što bolji” je značilo osvojiti medalju na prvenstvu Hrvatske i istrčati osobni rekord. Desetak mjeseci kasnije i dalje stoji isti plan. No priprema za Zagrebački maraton nije tekla tako glatko kao što sam očekivao. Nakon prvog dijela sezone sam uzeo kratki odmor i onda započeo s treninzima za jesenske utrke. Osim Večernjakovog maratona, planirao sam ići i na Varaždinski polumaraton sa sličnim ciljevima. Osobni rekord je bio imperativ, a medalja bi dobro došla, ali ju nisam očekivao. Već sami početak priprema je donio neke probleme jer zbog raznih obaveza nisam nikako mogao kontinuirano kvalitetno trenirati. I taman kad sam uspio uhvatiti par tjedana dobrih treninga dogodila se ozljeda. I to glupa koja čak nema ni veze s treninzima. Prilikom odlaska na Vis nosio sam neku vrlo tešku torbu i napravio sam krivi pokret pa mi se uklještio živac. Na početku nisam sumnjao da se radi o tome, već sam mislio kako je neka upala jer se bol pojavljivala na kuku. Ali poslije par tjedana, kad je bol počela šetati uzduž i popreko kuka, bilo mi je jasno da se radi o uklještenju živca. To mi je potvrdio i kiropraktičar koji mi je puno pomogao jer sam nakon par posjeta njemu, napokon počeo normalno trenirati.

I u tih malo više od mjesec dana otkad mi se bol smanjila (nije još uvijek potpuno nestala) napravio sam dosta kvalitetnih treninga. Dužine sam redovito radio, dionice nisu loše napravljene, jedino mi malo fali brzine. To sam najbolje osjetio prošlog tjedna na kontrolnoj utrci 4 Trga. No spremao sam se za maraton, a ne utrku na 5km tako da to nije zabrinjavajuće. S druge strane, na treninzima tempa se jako ugodno osjećam, mogao bih reći nikad ugodnije. Sve te treninge sa mnom je radio i Robi, ili bolje rečeno ja s njim. Prije mjesec dana bio je u puno boljoj formi od mene, a sad je ta razlika već puno manja. Mislim da smo tu negdje i da ćemo cijeli maraton vući jedan drugog do što boljeg rezultata. A na kraju bi mogao odlučivati finiš u zadnjih 200m baš kao prošle godine.

Jedina stvar koja me trenutno brine je vremenska prognoza. Svaki dan gledam prognozu za slijedećih 15 dana i svaki dan je drukčija. Od odličnih scenarija s oblačnim vremenom i temperaturom do 18 stupnjeva, do ljetnog vremena kakvo je bilo cijeli ovaj tjedan. Ipak se nadam da ovo ljeto ne može potrajati tako dugo i da će krajem slijedećeg tjedna ipak doći do nekog zahlađenja. Iako, ne bi sad bila tolika katastrofa ni da bude vruće. Puno je lakše podnijeti toplo vrijeme na utrci nakon ljeta, nego kad ti se to dogodi nakon zime. No svejedno se ne bih upuštao u nikakve prognoze vezano za rezultat, do sada sam se dosta puta opekao pa ne bih htio još jednom. Bit će šta bude!🙂

I za kraj posta evo jedne dobre vijesti koja mi je jučer stigla iz Londona. Izvučen sam na lutriji za Londonski maraton slijedeće godine! Prvi puta sam se prijavio za takvo nešto i odmah sam imao sreće. No za razliku od mene, ostali koje znam da su se prijavili nisu bili te sreće. Pa tako ni Robi. To mi je veliki motiv za treniranje preko zime, ali i veliki organizacijski i financijski problem. No imam šest mjeseci da sve organiziram… Najveći problem će biti prešaltati se na milje preko zime jer na trci nema prolaza u kilometrima nego u miljama. Trebat će malo razmaknuti one stupiće na nasipu…🙂


Responses

  1. Sretno na maratonu. Što se tiče londona – cca 100 eura je povratni let iz zagreba sa wizz-om, a hotel možeš za pristojnu cifru rezervirati na booking.com – nije jako strašno.

  2. Hvala! Što se tiče aranžmana za London, već sam se počeo raspitivati. I svi kažu da nije tako skupo…

  3. Sretno. Čini se da bi i vremenska prognoza mogla biti povoljna

  4. Hoću reći da bi vrijeme moglo biti povoljno (a ne prognoza)


Kategorije

