Objavio: goranmuric | 08/11/2009

Novi početak

Arthur LydiardPrva dva tjedna treniranja u novoj sezoni su iza mene. Skupio sam 27h treninga i za to vrijeme sam napravio skoro 300km. Od tih 27h, 23h otpada na trčanje, a 4h na teretanu. Ili bolje rečeno na vježbe snage jer nisam radio baš klasičan trening u teretani, najviše sam radio vježbe za jačanje leđa i trbuha, nešto malo ruke i prsa, a noge skoro pa ništa. Doći će vrijeme i za to…

Što se trčanja tiče, preko tjedna sam radio uglavnom dva treninga dnevno, jutarnji jogging i popodnevni glavni trening. Vikendom samo jedan, ali vrijedan! U usporedbi s prošlom godinom treninzi su mi dosta brži, lagani tempo mi je oko 4:30/km, a bez problema spuštam ispod četvorke po kilometru kad hoću trčati malo brže. Tako sam prošlotjednu kros ligu odradio za 3:43/km s tim da sam prvu tricu prošao za 10:34.🙂 Još jedna razlika u odnosu na prošlu godinu je ta što sada nakon dva tjedna “jakih” treninga ne ide “lagani” tjedan, već imam za odraditi još jedan tjedan s velikim volumenom treninga. I tek onda slijedi, uvjetno rečeno, odmor. Za to sam se odlučio iz nekoliko razloga. Prvi je taj što mislim da sam nakon dvije godine adaptacije na maratonske treninge sad konačno spreman za “prave” treninge. Četverotjedni ciklusi su dosta teži od trotjednih, ali daju i bolje rezultate. Drugi razlog je što sam s treninzima za novu sezonu započeo dosta rano i imam puno vremena na raspolaganju do glavne utrke proljetnog dijela sezone. Zato se mogu u bazi dosta opteretiti bez straha da se neću stići odmoriti do Londonskog maratona. A treći je znatiželja, da vidim kako će moj organizam reagirati na taj “ubitačni” treći tjedan o kojem sam dosta čitao i slušao.🙂

I dalje treniram po Lydiardu, ali malo izmjenjenom u odnosu na original. Proučavajući literaturu naišao sam na nekoliko preporuka kako unaprijediti Lydiardov sustav treninga. Te izmjene se uglavnom odnose na raspored treninga u tjednu. Još sam sve to “začinio” nekim svojim idejama pa se ovaj sustav treninga može slobodno nazvati Lydiard – Murićev model treninga za razvoj izdržljivosti.🙂 A o njemu više u slijedećim postovima…

DODATAK

hrabro_i_na_rezultat

U srijedu 11.11.2009. u 20h u kinu studentskog doma “Stjepan Radić” biti će prikazan dokumentarni film redatelja Dejana Ačimovića “Hrabro i na rezultat” o našem prvom slijepom paraolimpijcu Petru Bešliću. Projekcija je besplatna.


Kategorije

