Objavio: goranmuric | 12/12/2009

10 miles

Još jedna subota, još jedan grupni trening. Opet nas je bilo pet, ali u malo izmjenjenom sastavu. Uz standardne Robija, Matu i mene, treningu su se priključili Goran Grdenić i Bruno Erent iz AK Agram. Dečki inače trče na stazi discipline od 1500 do 5000m, a išli su ove godine na EP i SP u planinskom trčanju. A danas su pokazali da im ni nasip nije stran.🙂 Po planu je trebalo napraviti 16km, po mogućnosti slično kao prošli put. Ali uvjeti nisu bili ni približno slični, temperatura 3 stupnja uz jaki sjeverni vjetar, činilo se kao -5. Da stvar bude još i gora, vjetar je prvih 8km trebao puhati u leđa, a nakon okreta u prsa. E to će bit izazov! Ali čim smo počeli trčati sve je to palo u drugi plan, situacija na terenu uopće nije bila tako loša. Vrlo brzo smo se ugrijali i nošeni “povjetarcem” sa sjevera ušli smo u tempo od 4:00 do 4:05/km. I još smo stigli pričati pri tom tempu.🙂

A onda je “Jaran Hall” preuzeo stvar u svoje ruke, tj. noge. Sedam dana je čekao da mi pokaže kako ga prošli tjedan nije slomio tempo, već je imao probavnih tegoba. Pa ti drugi put Murinjo pazi što pišeš…😉 I složi Mato zadnja dva kilometra prije okreta na ispod 3:50. Mladići kao da nisu ni osjetili promjenu, a ne damo se ni Robi i ja. Nećemo mi sad na prvom ubrzanju pokazat da smo starci.🙂 Al smo zato pokazali na drugom… Nakon okreta kod Jankomirskog mosta, ubaci Mato u brzinu više. I ode! A Bruno i Goran za njim. Šta djeca znaju šta je 3:30/km?🙂 Robi i ja smo isto ubacili u brzinu više, ali nije to ta brzina kakvu imaju ova trojica. Ali mi imamo nešto drugo, nismo mi stari, mi smo iskusni.😉 Nakon što su se dečki ispucali do desetog kilometra, Robi i ja krećemo u lov. Mic po mic i eto ih jako blizu. A vjetar uopće ne puše kako bi trebao puhati, na trenutke je čak u leđa. Između 12. i 13. kilometra se odvajam od Robija i sustižem Matu i Bruna, a Goran je 30-ak metara ispred njih. Onda Bruno opet ubrzava i polako sustiže Gorana, a ja krećem za njima. No nikako se priključiti, stalno su mi na tih 30-ak metara. I onda dolazimo do ključnog mjesta na stazi, do veslačke staze. A tamo po ovakvom vjetrovitom vremenu uvijek puše za poludit. Tih 300m praktički smo stajali u mjestu. Još mi se šuškavac napuhao ko jedro i skoro sam odjedrio u Savu. Ali sam isto tako iskoristio taj vjetar da se približim Goranu i Bruni i na 800m do kraja bili su mi na dohvat ruke. I sustigao sam ih taman prije Mladosti i zajedno smo završili trening. Nismo stigli ni pogledati koliko smo išli i malo se ispuhati, eto Mate i Robija. Završili smo svi unutar 20-25”. Odličan trening!

Kad čitate ovaj izvještaj s treninga čini vam se kao da je riječ o trci, a tako u jednu ruku i je. Naravno, da se ne može na taj način raditi svaki trening, ali koji put nije loše unijeti malo natjecateljskog naboja u trening. Ja sam znao još prošle subote, kad je Mato ostavio komentar na stranici, što nas čeka ove subote.🙂 I veselio sam se tome! A on je pokazao da je pravi fajter i bit će odličan trkač. Već sad je jako dobar, ali kad još malo nauči kontrolirati emocije bit će među najboljim hrvatskim cestovnim trkačima. Uz uvjet da nastavi ovako vrijedno trenirati. I jedva čekam slijedeći zajednički trening. Nadam se da će nam se drugi put opet priključiti Danijel i Lovelos, a pregovaramo i s jednom istinskom zvijezdom iz HAAK Mladost, ali nek njegovo ime ostane tajna.🙂 Bolje upućeni znati će o kome je riječ…

Još sutra dužina i onda tjedan dana zasluženog “odmora”. Napokon!🙂


Responses

  1. Odičan trening… Nista drugo ne mogu nego biti zahvalan “organizatoru”. Samo, ozijede mogu sprijeciti ovu druzbu da napravi veliki rezultatski pomak 2010 (Pritom se najviše bojim, Goran za tebe) . Ja mogu samo obećati slijedecu subotu jos mao vise natjecateljskog naboja (tjedni treninzi prilično mi otupljuju “ostricu” za subotu)🙂

  2. A ja se najviše bojim za tebe, Mato.🙂 Nažalost, slijedeću subotu mene nema na zajedničkom treningu jer imam nešto važnije u to vrijeme. Ali vi ćete se organizirat i bez mene. Ionako nisam ja “organizator”, nego ti.😉

    Gotova je i dužina. A sad na veprovinu!🙂


Kategorije

