Objavio: goranmuric | 21/01/2010

Zakon broj3va (Numb3Rs)

Baza – 12 tjedana

Pretrčanih kilometara: 1732km
Kilometara tjedno: 144,3km

Ukupno sati treninga: 153h
Sati tjedno: 12h45min

Najviše kilometara u jednom tjednu: 200,3km
Najviše sati u jednom tjednu: 16h37min

Najdulji trening: 50,2km
Najduži trening: 3h37min
Najbrži trening: 3:48/km (16km)

Po ciklusima (4 tjedna):

Baza I – 500,7km
Baza II – 614,2km
Baza III – 617km*

* Na početku Baze III sam bio par dana “boležljiv” pa sam morao reducirati treninge. Inače bi bilo oko 650km.

JUNAKINJE BAZE

Adidas Supernova Glide – 449,6km

Ove patike sam osvojio na utrci “Volim trčanje”. Na izgled su mi se činile super, ali nisam bio jako oduševljen kad sam počeo trčati u njima prije Zg maratona. No nije bila stvar u njima, nego u meni.🙂 Sad su mi odlične! Osim ovih 450km napravile su još 100-tinjak kilometara u 9. mjesecu. Još 200-300 i mogu u mirovinu.

Asics Cumulus 11 – 420,5km

Kupio dva para vrlo jeftino. Jedne još čekaju prvo trčanje, a ove su podnijele najteže treninge ove zime. U njima sam napravio dva najdulja treninga (46km i 50km), ali i neke najbrže treninge. Najbolji Asics model koji sam nosio!

Adidas Adizero XT – 226,5km

Ove patike imam od 6. mjeseca i to je bila ljubav na prvo trčanje. U njima sam trčao “Volim trčanje” i još mnogo treninga na nasipu. Preko ljeta sam u njima trčao i po asfaltu. Ukupno su prešle oko 500km i neće još dugo izdržati, možda do Savskog polumaratona.

Asics Kayano 15 – 224km

Patike za jogging. Preteške su mi za neka ozbiljna trčanja. Napravio sam u njima i jednu dužinu, ali nisu mi baš legle. I one su ukupno napravile oko 500km, ali mogu još barem toliko.

Asics Stratus 2 – 172,6km

Kupio sam ih u 2. mjesecu kako bih u njima trčao maraton u Ferrari jer mi ih je Vegše nahvalio, ali nisu me baš oduševile. Osim 2:39 na maratonu trčale su i 1:15 polumaraton u Velikoj Gorici. Sad ih koristim za neke srednje jake treninge ako sam Cumulus 11 i Supernova Glide već koristio u prethodnih 24 sata.

Asics DS Trainer – 86,7km

Ove su prastare. U njima sam također trčao 1:15 i 2:39, ali na jesen 2008. godine. Sad ih koristim samo za neke brže treninge, uglavnom na atletskoj stazi, a pokazale su se brze i na Lagvić ligi.🙂

Adidas Kanadia – 60,8km

Kupljene prije mjesec dana isključivo za treninge po snijegu, ali mislim da ću ih koristiti i za nasip kad Adizero XT odrade svoje. Ako bih trčao u njima samo po snijegu, trajale bi mi 10 godina.🙂

Još sam nešto kilometara trčao u NB 858, Asics Speedstar i nekom starom Asics modelu iz Pittarella…


Responses

  1. Budući da su se u zadnje vrijeme počeli pojavljivati neki anonimni pacijenti koji svoje frustracije liječe ostavljanjem komentara na ovom blogu, uključio sam opciju odobravanja komentara od strane moderatora, tj. mene. Samo da znate ako vam se komentar ne pojavi istog trena kad ste ga napisali…

  2. Pada mi na pamet jedna ideja…, vrhunski proizvođači trkačih šlapa trebali bi razmisliti o ugradnji jednostavnih brojača prijeđenih km ( ili sati rada )… 🙂

  3. Postoje razni footpodi koji nisu baš točni. Isto tako, Nike je u suradnji s I-Podom uveo čipove, ali kod nas to nije baš zaživjelo, tj. nije uopće. Zato bolje da ne smišljaju ništa takvo, samo bi povisili cijenu patika, a ne bi dobili ništa korisno. Lijepo kalkulator u ruke i zbrajaj.🙂

  4. Asics Nimbus 10! To su mi najnajtenisice!

  5. Nimbus još nisam probao, ali sam od više ljudi čuo da su odlične. One bi bile nešto između Cumulusa i Kayana. I svakako su mi na popisu onih koje bih htio kupiti u slijedećih godinu dana. A na tom popisu su još Nike Equalon +3 i Adidas Gazelle 365.

  6. Imal si prije mjesec dana akcijsku cijenu za Nike Equalon+3 519Kn, a inače su 1155Kn.
    Prekasno si bio na Karici 🙂

  7. Na šta obratiti pažnju kod cestovnih tenisica , zasada koristim samo Salomon jer trčim isključivo po makadamu i singletrack sa dosta visinske .

  8. Po meni su dvije stvari jako bitne. Prva je da paziš da li su tenisice namijenjene pronatorima ili supinatorima, a pri tom bi trebao znati u koju ti grupu spadaš. Ako normalno gaziš onda ti je više manje svejedno. A druga stvar je da si odabereš tenisice koje odgovaraju tvojoj težini. Tu bi pravilo bilo; što si teži trebaš i teže tenisice. A ostalo je sve stvar ukusa, netko voli mekše, netko tvrđe patike. Netko voli šarene, netko crne. Nekome su Mizuno super, nekome Asics…


Kategorije

