Objavio: goranmuric | 24/01/2010

2010. – planovi

Sad kad sam napravio dobru bazu, vrijeme je da napišem nešto o planovima i željama za ovu sezonu. Budući da je već poznat kalendar utrka za 2010. godinu, mogu napisati konkretno na koje utrke namjeravam ići. No plan imam samo do Londona, a nakon te utrke odlučiti ću što i kako kasnije. A plan bi otprilike bio ovakav:

1. Savski polumaraton (28.2.)

Trening utrka… Što ne znači da je neću trčati najbrže što mogu, već ću je ići iz punog treninga. Rezultat će u mnogome ovisiti o vremenskim uvjetima. Nadam se da zima neće još dugo potrajati i da će uskoro doći neko zatopljenje. Prošle godine se ova trka trčala na 20-ak stupnjeva, ali je puhao vrlo jak jugozapadni vjetar.

2. Ekipno prvenstvo Hrvatske u krosu (7.3.)

Ovo još nije 100% sigurno, ali Vegše i ja se nešto dogovaramo da bi možda mogli ići. Treba nam treći za ekipu, a to bi mogao biti Krešimir Balaško. U tom sastavu bi možda mogli među prve tri ekipe. Kao što vidite puno “možda mogli”.🙂

3. Turopoljski polumaraton (21.3.)

U Velikoj Gorici imam 1:14:55 i 1:15:00, a ove godine priželjkujem malo bolji rezultat. Koliko bolji? Pa bio bih jako zadovoljan s 1:13:30. Naravno da bih htio i bolje, ali ne valja se zalijetati s prognozama.

4. Sinjski polumaraton (11.4.)

Bilo bi mi draže da je trka u Sinju tjedan dana ranije, ali taj vikend pada Uskrs pa nema nikakve trke. Ovako sam još u dvojbi da li da u Sinju idem do daske jer se radi o prvenstvu Hrvatske ili da idem s malo rezerve zbog Londona koji je dva tjedna poslije. Bliže sam prvoj varijanti jer ako sam u dobroj formi, onda bi mi 14 dana trebalo biti sasvim dovoljno za oporavak. A imao bih i dobar pokazatelj kakav prolaz da ciljam na maratonu.

5. London Virgin marathon (25.4.)

Utrka kojoj su podređeni svi treninzi i koju sam označio kao najvažniju u cijeloj sezoni. Napokon prilika da za dobar rezultat trčim u velikoj grupi. Prošle godine je 100-tinjak trkača trčalo ispod 2:35 tako da mi društva neće faliti. Nadam se da ću dobiti dobro mjesto na startu, da se neću morati probijati kroz sporije trkače. Ne znam kako će to biti određeno, po prijavljenom rezultatu ili kako se tko stane.

A daljnji planovi će ovisiti o Londonu. Tu imam tri varijante do ljeta. Svaka započinje s dva tjedna oporavka.🙂 Plan 1 je nastup na Plitvičkom maratonu. O tome ne bih razmišljao da se ne radi o pojedinačnom prvenstvu Hrvatske. Ali ako u Londonu postignem dobar rezultat i dobro se oporavim, zašto ne pokušati? Plan 2 je usmjeriti pažnju na planinsko trčanje, otići na par utrka i pokušati se kvalificirati za Evropsko prvenstvo. A Plan 3 je sličan prošlogodišnjem, a znači trening na stazi i priprema za prvenstvo Hrvatske koje je nakon dugo vremena u jednom povoljnom terminu (11.7.). Postoji i Plan 4, ali on nije nimalo racionalan i neću ni razmišljati sada o tome. Ali kad sam ga već spomenuo… Plan 4 bi bio ovakav: trčati izbornu utrku za EP u planinskom trčanju, potom otići na Plitvice, zatim na to EP ako bih se kvalificirao i na kraju nastup na PH.🙂 No uvjet za to bi bio da u Londonu istrčim između 2:15 i 2:20 pa da sve ove trke mogu ići s pola snage, a da opet budem dobar.🙂

A što i kako dalje, koje trke trčati poslije ljeta, da li ići na neki maraton ili ne… O tome još ne razmišljam.


Responses

  1. Vrlo vjerojatno dobiješ startnu poziciju po rezultatu. U Eindhovenu su bile 3 velike startne zone odjeljene ogradom u koje su se ljudi svrstavali po prijavljenim rezultatima. Pošto sam se prijavio na dan utrke automatski su me ubacili u blok C, a to je bilo dobrih 1,5km od startne linije. Sreća pa sam to uočio prije starta pa se žalio.

  2. Super blog, sretno na natjecanjima

  3. želim ti da ti se planirani rezultati ostvare

  4. Dobar plan, želim puno uspjeha! Nadam se da se vidimo pod 1.-4., pa i na Plitvicama, naravno ako bude sportske sreće i ne bude ozljeda…

  5. hm… nemoj se istrošiti do Londona… sretno…

  6. Hvala svima na dobrim željama.

    @dean: Toga me najviše strah. Zato još uvijek važem ovaj Sinj. Da nije prvenstvo Hrvatske ne bih ni išao na tu trku.

    A ova sezona će mi biti različita od prethodne dvije zbog toga što ću kroz utrke polako dizati formu za maraton dok sam zadnje dvije sezone započimao s maratonom.

  7. sretno s planovima…🙂 lijepi pozdrav


Kategorije

