Objavio: goranmuric | 09/02/2010

Duga hladna zima

Počeo sam malo zabušavati u zadnje vrijeme, kako s postovima tako i s treninzima. Moram priznati da me ova zima sve više i više deprimira i jedva čekam neko zatopljenje. Onih par dana prošlog tjedna mi je dobro došlo da napravim 4-5 kvalitetnih treninga, ali vikend zahlađenje mi je poremetilo sve planove i još sam na kraju navukao malo jaču prehladu pa sad već dva dana ne treniram. No nije to ništa strašno, bolje da mi se to dogodilo sada, nego za dva mjeseca. Ovo mi je već treća prehlada ove zime pa se nadam da sam ispunio normu za ovu sezonu. Prije sam ih obično imao jednu do dvije godišnje i to sam rješavao s par dana odmora uz čaj, med i aspirin C kao i sada. Najveća šteta je što sam zbog te prehlade morao preskočiti nedjeljnu dužinu, a budući da ni onu tjedan dana ranije nisam napravio baš najbolje, to su mi dvije zeznute dužine zaredom. Ali lako to ispravim. Ovu nedjelju ipak neću na Lagvić ligu kao što sam planirao, već ću napraviti dužinu od tri sata. Ipak je prioritet maraton…

Brdska faza se bliži kraju i nisam ju loše napravio. Doduše nisam napravio sve kako sam htio, ali što je tu je. Mislim da sam iz ovih uvjeta izvukao najviše što sam mogao. Puno je lakše raditi brdske intervale kad je temperatura 10-15 stupnjeva u plusu nego kad se temperatura jedva popne do nule. Ali što nisam uspio napraviti trčeći uz brdo, kompenzirao sam u teretani. Nakon dužeg vremena ponovno sam radio neke vježbe u teretani i kroz tri tjedna sam primijetio određeni napredak. Ne može se u tako kratkom periodu napraviti puno, ali napredak ipak postoji. A kako nisam primijetio nikakve negativne posljedice na trkačke treninge, nastavit ću s jednim jačim treningom teretane u tjednu i u prvoj fazi intenziteta.

A taj intenzitet trebao bih početi već slijedećeg tjedna. Kažem trebao bih početi jer razmišljam da napravim jedan prijelazni tjedan dok se vremenski uvjeti malo ne poprave. Imam puno vremena do maratona i mogu si priuštiti jedan takav tjedan, a za dva tjedna zima bi mogla napokon završiti. Neka dugoročna prognoza koju sam našao na internetu najavaljuje +10 za dva tjedna. A to je već kraj veljače i ne bi trebalo ponovno doći neko zahlađenje, barem ne neko ozbiljnije i dulje. Sjećam se veljače od prije dvije godine kad smo Hrvoje i ja zadnju dužinu pred maraton radili u dresu i kratkim hlačicama. A bio je 24. veljače, na Jarunu takva gužva da smo “pobjegli” na nasip kako bi mogli trčati bez stalnog zaobilaženja ljudi. A ni tamo nije bilo baš idealno… Tko zna, možda i ove godine 24. veljače bude takav. Uostalom imali smo Božić s 20 stupnjeva.🙂

No dosta kukanja. Oni kojima ova hladna i sniježna veljača pada teško kao meni, znat će o čemu pišem. A ostali će mislit da sam glup i da mi je bolje da odem na trening nego pisati blog.🙂


Responses

  1. A ovakvu zimu ipak volim. Ovaj novi snijeg me vratio u život. Uživam trčati po snijegu. Odeš na trening bez nekih očekivanja, istrčiš se malo po dubokom, malo po ugaženom snijegu, napraviš par sprinteva, malo skokova, strčiš se niz nasip pa uz nasip… I prođe sat vremena za čas. A napraviš dobar trening, vratiš se doma strgan.🙂 Puno bolja varijanta od -5, a suho.

  2. Sve to je za 5, u odnosu na nas. Ja sam već počeo režati na novi snijeg, a kažu da će još…i još, pa još…

  3. A vi bi ozbiljno trebali razmislit o nabavi skija za skijaško trčanje. Djeci bi bilo puno lakše ići u školu. Još pušku na leđa i imate ručak.🙂

  4. Slažem se snijeg je zakon za trening, ali samo za trening…
    / …., no još uvijek me bole noge, valda su ti pokreti u snijegu sasvim drugačiji, nismo naviknuti,…., no dobro je to…. /

  5. Da, snijeg je zakon. Kad ga ima 20 cm. No što ako ga ima do pojasa duže od mjesec dana?


Kategorije

