Objavio: goranmuric | 15/02/2010

Nedjeljna dužina

Start: 11:25
Mjesto radnje: Jarun
Duljina: 44km
Trajanje: 3:00:07 (4:05/km)
Vrijeme: oblačno, temperatura oko nule, slab vjetar
Patike: Asics Cumulus 11 (nove – prvo trčanje)

Krugovi oko Jaruna: 26:15, 26:21, 25:53, 25:51, 25:04, 24:26
Najbrži kilometar: 3:39 (41.)
Prolaz na 42,2km: 2:51:40

Zaključak: mislim da sam trenutno spreman za maraton oko 2:50.🙂

Ovim treningom sam završio brdsku fazu i mogu reći da sam jako zadovoljan trenutnom formom. Nisam išao do daske što se vidi po prolazima iz kruga u krug. Podijelio sam tih 6 krugova u 3 dijela i svaki dio sam dodao malo gasa, ali sam se trudio da mi tehnika ostane ista i da ne mijenjam korak. I čini mi se da sam u tome uspio. Prva 4 kruga su mi bila skroz lagana, osjećaj kao da mogu tim tempom trčati stotine kilometara. No naravno, ne mogu.🙂 Zadnja dva kruga su već bila malo teža, tu sam osjetio i djelovanje treninga u teretani od subote. Najviše u guzici i loži. Ali to može biti i od hladnoće jer sam se tu i najviše oznojio. Iako se čini kao dosadan trening (kruženje po Jarunu), nije mi bilo nimalo dosadno. Stalno sam sretao poznata lica, bilo je i dosta šetača, a najveća gužva je bila kod brijega na strani uz nasip, dakako zbog sanjkanja. Uz sve to još i zabavni program iz mp3 plejera: Tedi, Đibo, Oliver, Luki, Dalmatino, Đani, Daleka Obala, Osvajači…🙂

Intenzitet

Iako sam razmišljao da napravim jedan uvodni tjedan prije početka intenziteta, ipak to neću napraviti, već je faza intenziteta službeno počela danas. Ali prvi trening dionica po planu je sutra, a možda i preksutra, ovisno kako ću se osjećati. Danas sam već napravio jedan jogging po snijegu (ledu) i noge su dobro. Neusporedivo bolje nego nakon Zagrebačkog maratona kojeg sam trčao 6 minuta sporije.🙂 Osjetim lagani muskulfiber u kvadricepsima i ložama i ništa više. U plan treninga sam uvrstio i Zg kros ligu koja bi trebala početi u četvrtak, no ako se ne otopi led s nasipa, preskočiti ću prvo kolo. Bolje mi je taj dan napraviti tempo trening na Jarunu nego se klizati po nasipu i riskirati neku ozljedu. Podloga je idealna za istegnuti ložu. Zato ću slijedeća kola redovito pohoditi… A uskoro će i prva prava trka – Savski polumaraton. O tome ću malo više pisati u nekom od slijedećih postova.

Za kraj

Primijetio sam da puno više klikate u anketi kad ju spomenem u nekom postu. Pa eto, spominjem ju, imate novu anketu.🙂 I očekivao sam malo žustriju raspravu nakon zadnjeg posta. Ali ništa, tri komentara i to je to. Vidim da se slabo piše i na ostalim forumima, eventualno se netko javi kad je ozljeđen ili ako netko nešto kupuje. A to je valjda dobro, svi treniraju pa nemaju vremena za piskaranje po internetu. Bit će osobnih rekorada.🙂


Responses

  1. mislim da se potcjenjuješ glede maratona.s ovakvim treningom prije oko 2i 40.

  2. Evo ja volim komentirat, jer smatram da samo žive stranice i blogovi imaju smisla… ove ostale na kojima se nešto promjeni jednom u mjesec dana su meni “nula bodova”… drago mi je da si otrčao puni maraton po Jarunu…to me podsječa na nedjelju, 18.02.1990. kad sam i ja to napravio (reza: 3.10), pa je prekosutra dvadeset godišnjica prvog jarunskog maratona… pozdrav i uspješan put prema Londonu (ča je Londra kontra Splitu gradu…)

  3. @mario: to je zezancija. U biti sam htio napisati kako ne volim raznorazne procjene i prognoze na račun napravljenih treninga i testova jer obično ne budu točne.

    @lacpe: ovo mi je već treći “maraton” na Jarunu ove zime. Ali start i cilj su uvijek na Knežiji. A vama čestitam obljetnicu! Mogli bi poslije lige napravit malu feštu, to bi potpuno zasjenilo inauguraciju.🙂

  4. S obzirom na kilometre koje trčiš na “dužini” ja sam sve sigurniji da se ti spremaš za Čazmu a ne za London🙂

  5. Možda planira kakve uštede po pitanju karte za London, ono, zagrijavanje trčeći do Londona, rastrčavanje nazad…

  6. @GoRun: nije da mi ne pada na pamet.🙂 Al koliko vidim Čazma je pod upitnikom tako da mi to možda otkloni dvojbe Čazma ili Velika Gorica.

  7. @abrlić: karte su već kupljene i to jako povoljno. Jeftinije je putovati u London nego na Vis.🙂

  8. ma bez obzira na količinu komentara, samo ti nastaviti pisati. blogovi/stranice poput tvoje, patrčevićeve mogu djelovati veoma motivirajuće na druge. samo ti piši…


Kategorije

