Objavio: goranmuric | 25/02/2010

Malo više o treninzima… i trkama

U prošlom postu sam ostao dužan malo više napisati o treninzima, a po komentarima, tj. nekomentarima, mi se čini kao da je tema tog posta bila potpuno promašena. No nema veze, bar sam nekoga nasmijao ako ništa drugo. Ali čudi me da nitko nije komentirao zamorčevo ime…🙂 Zato ću danas pisati isključivo o trčanju.

Prije sat vremena sam se vratio s kros lige gdje sam otrčao skroz dobru trku. Trčao sam dugu stazu koja je nešto izmjenjena u odnosu na prijašnje godine zbog radova na Mostu Mladosti. Zbog toga je i duža, po mojoj procjeni, barem 200m. Tako da je sad duga 8,8km… Za razliku od prošlog tjedna kad je nasip bio pod ledom i snijegom, ovog puta su vladali gotovo idealni uvjeti za trčanje, ali i za šetanje, pa je bila poprilična gužva na stazi. U vrijeme starta bilo je vedro, nisko sunce, temperatura oko 15 stupnjeva celzijusa i malo vjetra. A konkurencija vrlo jaka, rekao bih čak i najjača u zadnjih nekoliko godina otkad idem na ligu. Došli su cure i dečki iz Agrama, Mladosti, Velike Gorice, a i ovi redoviti trkači na ligi su svi u odličnoj formi. Dobro se treniralo ove zime. Sveukupno je bilo 105 trkača na startu kratke i duge staze.

Od samog početka smo se odvojili Goran Grdenić, Bruno Erent i ja, a jedno kratko vrijeme ispred nas je bio Igor Perica koji je trčao kratku ligu. No sustigli smo ga već nakon 400-500m i mislim da nas poslije nije dugo držao. A zaboravio sam napisati da je ovo prvi put da si nisam štopao utrku. Jutros sam razmišljao da trčim bez sata tako da se ne opterećujem prolazima jer ionako trčim prvi put na ovoj “novoj” stazi, ali sam se ipak predomislio i uzeo sam sat. Ali nisam dovoljno jako stisnuo na startu tako da nisam pokrenuo štopericu. Kad ne slušam zdrav razum, umiješala se viša sila.🙂 I dobro je bilo. Nisam se opterećivao tempom nego sam gledao suparnike i trčao na osjećaj. A osjećaj je bio jako dobar. Dok smo prelazili preko mosta, Goran i ja smo pričali kao da idemo tempo 4min/km. On nije ni znao di se trči pa sam mu ja u tih 500m objasnio kako i zašto se trči tako kako se trči.🙂 Bruno nije sudjelovao u razgovoru, ali i on je izgledao kao da mu nije teško. No kad smo sišli s Mosta Slobode i krenuli prema Mostu Mladosti postalo je malo teže jer je počelo (neočekivano) puhati u prsa. Pola sata prije, na zagrijavanju, vjetar je puhao iz drugog smjera… A bilo je i dosta više šetača na stazi nego na južnoj strani pa smo morali trčati po nakrivljenoj biciklističkoj stazici punoj kamenčića. To uvijek izbjegavam kad trčim tuda na treningu. Do okreta smo došli sva trojica zajedno, a onda je Goran ubrzao. Ja sam krenuo za njim dok je Bruno polako počeo posustajati. Ta dva kilometra smo osim šetača morali izbjegavati i trkače koji su trčali u suprotnom smjeru i par puta je skoro došlo do sudara. Kad svi volimo kratit zavoj…🙂 Zatim sam nakon zgrada na Savici ja pojačao i pokušao slomit Gorana jer mi je bilo jasno da ga u zadnjem kilometru teško mogu pobijediti. Ipak je on srednjeprugaš, a ja maratonac i na kratki finiš nemam šanse. No nije se dao i do Mosta Slobode smo došli zajedno. Onda opet on preuzima vodstvo, pa ja, pa trčimo jedan pored dugog i to je postala prava pravcata utrka. Ma u biti, bila je od samog početka.🙂 Zadnjih 500m Goran se odvaja 10-20m i do kraja ga nisam uspio stići iako sam se jako trudio. Ušao je u cilj 2 sekunde prije mene s rezultatom 30:25. I to mi je bio najzanimljiviji dio utrke jer nisam imao pojma koje vrijeme ću imati. Onda sam na brzinu preračunao tih svojih 30:27 na staru stazu i izračunao da bi to bilo oko 29:45 što mi je drugi rezultat u životu. Jednom sam trčao 28:58 i jednom 29:47. Ali ovo je jako dobro budući da radim dionice tek drugi tjedan, a do maratona imam još točno 2 mjeseca. Goran i Bruno su također u odličnoj formi, što sam znao i prije jer povremeno zajedno treniramo. I nadam se da će doći još koji put na ligu pa možemo zajedno istrčati još bolje rezultate.

Sad slijede dva dana lakših treninga, a onda u nedjelju Savski polumaraton. Prognoza za nedjelju je dobra, a nasip je u odličnom stanju tako da se nadam dobrom rezultatu. To naravno ne znači da očekujem osobni rekord u prvoj trci, ali sa 1:17-1:18 bih bio jako jako zadovoljan. Jedino još nisam odlučio u kojim patikama trčati. Imam tri opcije: Adidas Kanadia, Adidas Adizero XT ili neke za cestu. Najbliže sam varijanti Adizero XT, no u slučaju da sutra padne puno kiše i u nedjelju bude malo više blata odlučio bih se za Kanadia. A cestovne dolaze u obzir ako sutra ne bi palo ništa kiše i nasip u nedjelju bude tvrd. No kako bilo da bilo, bit će to jedna lijepa trka.


Responses

  1. Samo ti piši, ja te volim pročitati a komentirati mi se neda :)…

  2. Dakle, ja ću prokomentirati zamorca iz prošlog posta…Kao što je svima ( makar nama starijima ) znano Dale Bartholomew Cooper je special FBI agent iz Twin Peaks-a. I,… zakaj zamorac ima isto ime kao i ta faca ????

    (Twin peaks theme – isplati se čuti ! )

    http://www.youtube.com/watch?v=t_06O8XnJQo

  3. Zato što mi je serija bila toliko dobra da sam nazvao zamorca po glavnom liku. Da sam imao mačku, vjerojatno bi bila Laura Palmer🙂

    Uf kako je to dobra serija bila! I sad se sav naježim kad se sjetim Boba…

  4. Meni je Twin Peaks bio glup. Kada sam skužio da ga svi gledaju serija je već bila pri kraju :(…

  5. trcim zadnjih 5 meseci,do tada nikad nisam trcao(rekreativno). dogurao sam do 5km za otprilike pola sata. imam 38 god i jos nesto koje patike da uzmem,jer trcim po asfaltu i imam bolove u karlici i kolenima(nisu intenzivni).

  6. “To naravno ne znači da očekujem osobni rekord u prvoj trci, ali sa 1:17-1:18 bih bio jako jako zadovoljan”

    Lažove jedan🙂
    1:17-1:18 kažeš……ha ?? 🙂


Kategorije

