Objavio: goranmuric | 28/03/2010

Tjedan bez trke

Nisam dugo pisao ništa o treninzima, samo o trkama i neka svoja razmišljanja. Ovaj tjedan nisam išao ni na jednu utrku (ne računam kros ligu) pa eto prilike za post o treninzima. Da ne bi pomislili da samo idem na trke, a da ne treniram. Treniram, treniram. I to još uvijek jako puno. Ne baš kao po zimi, ali sad su svi treninzi puno intenzivniji. Ovaj tjedan sam napravio 153km, ali od tih 153 skoro 30 ih je bilo brže od 3:30/km. No krenimo redom…

PONEDJELJAK

Tjedan sam započeo s dva lakša treninga kako bih se brže oporavio od Turopoljske trke. Ujutro sam napravio 8km jogginga, a popodne još malo jogginga i nekoliko stotki na ritam.

UTORAK

Utorak je dan za dionice. Ujutro sam napravio lagano 10km, a popodne dionice s curama i dečkima iz Agrama. Radili smo 5-4-3-2-1 krugova i to u tempu od 3:15/km pa sve do ispod 3:00/km. To su mi ujedno i najdraži treninzi u tjednu jer treniram u velikoj grupi i imam priliku trenirati s bržima od sebe. Tako treninge napravim puno bolje nego kad bih ih radio sam.

SRIJEDA

Savski polumaraton – 1:28:04. To je trebao biti lagan trening, ali zbog blata koje mi se polijepilo na patike i nije bio baš skroz lagan. Društvo mi je pravila Kristina na montiću tako da mi nije bilo nimalo dosadno.

ČETVRTAK

Ujutro nisam stigao napraviti trening, ali nije za bacit ni višesatno čekanje u redovinm na poreznoj upravi i HZZO-u.🙂 A popodne sam otišao na ligu. Planirao sam ići malo brže nego prošli put i to sam uspio, ali uz puno više truda nego sam mislio. Opet je dosta puhalo, a bio sam i prilično umoran pa sam uz maksimalan napor istrčao 16:43. Znao sam taj rezultat trčati i puno lakše…

PETAK

Tu sam malo odstupio od plana, ali nije mi nimalo žao. Ujutro sam napravio 10km kako sam trebao, ali mi je bilo dosta teško. A trebalo je to biti lagano rastrčavanje. No zbog jakog vjetra prvih 5km trening je ispao srednje težak. Nazad je puhalo u leđa, ali je bilo vruće. Zato je popodnevni trening ispao puno bolji. Otišao sam na nasip napraviti zagrijavanje za dijagonale po travi i sreo Vegšea. Nismo se dugo vidjeli pa sam krenuo malo trčati s njim, ali smo se zapričali pa sam tako napravio još 10km. I to ispod 4min/km. A ujutro mi je 4:30/km bilo teško…

SUBOTA

Sunčano jutro sam proveo na Mladosti i baš kad sam htio ići raditi trening, počelo je nevrijeme. Nebo je bilo dosta crno, sijevalo je, grmilo i nije mi se dalo vani. Još je i temperatura počela padati… Dok sam čekao da se to smiri, zaspao sam i probudio se gladan. Nije bilo druge nego ručati, a trening odgoditi za navečer. A navečer su bili idealni uvjeti za 3x5km. Temperatura 7-8 stupnjeva i malo vitra.🙂 I opet me Kristina pratila s biciklom tako da nisam morao nositi napitak sa sobom. Jedina mana takvog treninga po noći je ta što se po mraku sve čini puno brže pa mi se tako 3:30/km činilo kao 3:15. Ali nije mi bilo teško. Dok sam radio prvi interval pomišljao sam da produžim u tom tempu još koji kilometar, ali nisam se mogao odlučiti da li da napravim 2x8km ili 12-13km u komadu pa sam ostao pri planu. I na kraju je odlično ispalo: 17:31 – 17:25 – 17:00. Pauza 1350m laganog kaskanja za 8min.

NEDJELJA

Kao i obično, nedjeljom kad nema utrke, radi se dužina. Plan je bio 2h30min lagano, što znači ne brže od 4:30/km. Ali čim sam krenuo išao sam brže i bilo mi je lagano. Onda sam nastavio u tom tempu, ali mi je s vremenom postalo malo teže. Na početku sam napravio 8km na sjevernoj strani nasipa do mosta Mladosti, a zatim sam krenuo na stazu Savskog polumaratona. Kad sam prešao na južnu stranu nasipa postalo mi je prilično teško. Podloga je dosta mekana i noge su mi bile sve teže i teže. Zbog sunca je bilo i dosta vruće pa sam sve češće posezao za sokom u bidonu. Na početku sam pio svakih 5km, pa svaka 4km, a na kraju svakih 3km. No skužio sam da će mi na taj način vrlo brzo ponestati soka pa sam pio male gutljaje. U tim trenucima sam htio skratiti trening na dva sata i deset-petnaest minuta, ali kad sam se “dovukao” do Savskog mosta odlučio sam opet napraviti onih 8km s početka treninga tako da je trening na kraju ispao duži. Sveukupno 37km za 2h40min, Savski polumaraton 1:30:46. Navečer smo Kristina i ja još išli u šetnju, a dan sam završio sladoledom iz McDonaldsa.🙂

Do Londona me čeka još jedan ovakav tjedan, a to će biti ovaj slijedeći. I onda tri tjedna taperinga u kojem ću trčati polumaraton u Sinju. Jedva čekam carbo-loading!🙂


Responses

  1. Lipo. Triba je. Bez treninga ništa, smo tako.

  2. nitko se ne hvali da je otrčao još brže, tipa 3×5 km za 16.30, 16.15, 15,50 ili da je rutinski dužinu maznuo na nekih 35 km za 2 h.
    ništa, bit će da se svi čude

  3. Za trčati maraton ispod 2:35 (koliko bih ja htio) treba puno i jako trenirati. Nisu to neki specijalni treninzi niti sam ja to napisao kako bih se hvalio. A razumijem da se to trkaču koji trči maraton 3h čini kao nešto jako teško, isto kao i meni 3x7km za ispod 3:00/km koje je radio Gelindo Bordin.🙂

  4. zovem se mario .44 godine,183 cm,96kg(108 imao prije 8 mjeseci).Nekada davno trčao kroseve i400 metara(16 godina 52.3).uzadnjih nekoliko godina planinarenje iteretana(nemam velike masnoće ).Uzadnjih osam mjeseci bacilo me u trčanje pa sam odlučio istrčati u sinju polumaraton.Na daljinskom treningu dogurao sam do 21 kg (prije 10 dana).Na brzinskom treningu 5km istrčem za 23m i 20 sek.10km istrčem za 52min(ima još rezerve).Evo podataka iz teretane.18 zgibova široki hvat,mrtvo vučenje 190 kg,benč 160kg s mostom.molio bi vašu stručnu procjenu rezultata u sinju(na osnovu ovih fizičkih parametara)Ja imam svoje mišljenje osvojim mogućnostima ali bi volio čuti vaše.Unaprijed hvala.

  5. Ne bavim se procjenama rezultata, ali ti mogu dati savjet kako trčati u Sinju. Budući da ti je to prvi polumaraton, svakako kreni malo opreznije. A to znači ni slučajno brže od 5:30/km sve dok ne prođeš Otok, na uzbrdicama i sporije. Ako tada vidiš da si dobar i da te noge slušaju onda možeš početi malo ubrzavati. A po ovim podacima iz teretane možeš slobodno zadnjih 100m proći na rukama.🙂

  6. Konačno si odao tajnu kako uspijevaš istrčati ispod 3 h na maratonu🙂
    A mi samo trčimo,trčimo,trčimo…

  7. zahvaljujem.Ja isto otprilike kontam da bi moga ići 5:30/km cilu dužinu.


Kategorije

