Objavio: goranmuric | 01/04/2010

Umjesto pozdrava

Kad sam saznao da je u ponedjeljak umro kolega trkač Spomenko Pangracije ostao sam šokiran. Ne mogu reći da sam bio posebno blizak s njim, više smo bili poznanici. On je počeo trenirati u AK Sljeme taman negdje kad sam se ja udaljio od kluba, ali smo se redovito susretali na nasipu i pozdravljali. A imao je ime i prezime koje ne možeš ne zamijetiti u rezultatima utrka. Pred utrku “Volim trčanje” zajedno smo se zagrijavali i istezali i pričao mi je o svojim atletskim danima kada je trčao na stazi 800m i 1500m i to je u biti najduži razgovor koji smo imali. Ali dovoljno da ga zapamtim. Ne znam, nezgodno je sada pisati o nekome tko je umro prije par dana. Ne znam da li je uopće primjereno, ali imam potrebu podijeliti svoja razmišljanja s čitateljima bloga, zato mi blog i služi. A takav događaj nas sve potakne da počnemo razmišljati. Zadnji put sam Spomenka vidio prošli četvrtak na ligi. Utrčavao je u cilj sprintajući s najboljim vremenom ove godine, a danas mu je pogreb. I takve stvari nas trebaju podsjetiti koliko je život prolazan. Ne znam koji je točan uzrok smrti, ali po onom što sam čuo izgleda da je srce jednostavno prestalo kucati. Na spavanju. Neki bi rekli najljepša smrt. Ali smrt ne može biti lijepa. Uvjeren sam da je Spomenko imao još mnogo ciljeva koje je htio ostvariti i sigurno mu se nije žurilo na “onaj svijet”. Teško je pronaći prave riječi u ovakvim trenucima pa bih još samo htio izraziti sućut svima koji su bili bliski Spomenku, njegovoj obitelji i prijateljima iz kluba.


Responses

  1. Ima jedna duhovna (jogijska) pjesma:
    “U svijetu si samo na par dana
    sve je ovo igra dođeš – odeš.
    Netko je otišao, netko odlazi,
    netko upravo pakira stvari
    a netko spreman i usamljen čeka,
    sve je ovo igra dođeš – odeš.
    Ni sin ni muž, ni otac ni majka
    na kraju ti pomoći neće.
    U svijetu nestalno sve je …”

  2. ima li još netko kakvih informacija o pokojniku?


Kategorije

