Objavio: goranmuric | 18/04/2010

London pod velikim upitnikom

Kako sad stvari stoje odlazak na Londonski maraton totalno je neizvjestan. Vulkan je i dalje aktivan, zračni promet u cijeloj Evropi je zatvoren i nigdje nema informacije kada će biti otvoren. Svjestan situacije, raspitao sam se i za druge načine odlaska u London, ali svi su skupi i mora se unaprijed kupiti karte. A ne mogu si priuštiti toliki trošak, pogotovo kad ne znam da li će avioni do četvrtka poletjeti. Ne moram vam ni opisivati koliko sam “lud” zbog svega toga i koliko mi je sve poremetilo koncentraciju za samu utrku. Pripremaš nešto toliko vremena, čini ti se da imaš sve pod kontrolom, a u biti ništa nije u tvojim rukama. Jedan običan vulkan napravi takav kaos. A kako ja poprilično volim filmove i nagledao sam se svakakvih američkih blokbastera, stalno čekam informaciju da je vulkan pod kontrolom, da je Bruce Willis sredio stvar. No izgleda da to ne ide kao u filmovima, da je Bruce Willis u stvarnom životu običan smrtnik kao i svi ostali. Samo što njemu nije problem platiti vlak…🙂

Ali i dalje sam optimist, vjerujem da će svjetske sile već nešto smislit do četvrtka. Oni ipak gube više od mene s ovakvim raspletom događaja. A na meni je da u slijedećih sedam dana otrčim još koji trening, spakiram stvari i u nedjelju dam sve od sebe. Čini mi se kako sam se od polumaratona dobro oporavio. Jučer sam imao prilično stresan dan, navečer sam bio umoran ko pas, ali nakon 10 sati sna danas sam se probudio ko nov. Krenuo sam na nasip napraviti sat i pol laganog trčanja, a na kraju je to ispao sasvim solidan trening. Napravio sam svoju standardnu dvadeseticu do Jankomirskog mosta i nazad za ispod 1:23 i to tako da sam krenuo u tempu 4:35/km, do okreta spustio na 4:15/km, a nazad se vratio za 39:30. Od 14. do 18. kilometra sam trčao u ciljanom tempu maratona i jako dobro sam se osjećao. Kao i prošle nedjelje, i ove sam trčao po kiši, no kudikamo slabijoj, a i temperatura je 7-8 stupnjeva viša. Možda ne bi bilo loše da i slijedeće nedjelje bude slično vrijeme. Slijedeći tjedan ću imati samo jedan pravi trening i to lagane dionice na stazi u utorak, a ostale dane ću lagano joggirati. U petak (nadam se) u Hyde Parku.🙂

Jučer je održano prvenstvo Hrvatske na 10000m i u brzom hodanju na stazi, a AK Veteran je osvojio tri medalje. Prvaci u hodanju su postali Vlasta Jurlin i na iznenađenje svih prisutnih kao i njega samog, Berislav Devčić. Uz ta dva zlata još je jedno srebro osvojio Krešimir Balaško na 10000m za juniore. Krešo do sada nije puno trčao na stazi, već je uglavnom trčao cestovne i planinske utrke. Većina trkača koji počnu trenirati atletiku kao djeca krenu od kraćih utrka pa kao seniori probaju cestovne i planinske utrke i tu na kraju i ostanu, a Krešo je krenuo obratnim putem. Najprije je trčao maratone i polumaratone, a sad polako prelazi na kraće discipline. Ove sezone okušati će se u trkama na 3000m i 5000m.

A osim Kreše jučer je na Sveticama trčala i Monika Delač. Monika je odličnom trkom stigla do naslova juniorske prvakinje Hrvatske. Po startnoj listi nije bila glavni favorit za pobjedu, ali je pametnim i strpljivim trčanjem došla do vrijedne medalje i jako dobrog rezultata (39:50). Da je bar njenom treneru pola te taktičke zrelosti koju je ona jučer pokazala.🙂 A trčao je i moj prijatelj i trening partner Goran Grdenić i zauzeo je 4. mjesto kod seniora s rezultatom 32:42. Istrčao je pravu mušku trku (da ne kažem fajtersku) krenuvši s vodećom grupom. Držao se u njoj do iza 5. kilometra popravivši pri tom osobni na 5km za više od pola minute (15:50), no nije mogao taj tempo držati do kraja. Inače, prvaci Hrvatske su postali Barbara Belušić i Slavko Petrović. A mislim da je Barbara jučer bila najsretnija osoba na stadionu, sretnija čak i od Bere.🙂


Responses

  1. Pa ništ… maš u nedjelju “zamjenski maraton” u Gornjoj Stubici🙂
    A i pitanje je da li će u Londonu biti tak dobar grah kak u Stubici🙂
    Naravno da i ja navijam da se oblaci raziđu, ali na tvom mjestu ipak bih još jednom razmislio kamo ići na utrku u nedjalju🙂

  2. Znam da ti je sad teško kad nakon toliko truda je velika vjerojatnost da se dogodi najgore (da ne uspiješ doći na start marathona u Londnonu) i nije mi cilj da sad pametujem ali kako je tek onima koji su trebali ići na Olimpijske i onda zbog ozljede su morali ostst doma i nikad više nisu dobili priliku ili stradali u prometnoj nesreći ili se teško razbolili
    U najgorem slučaju ostaješ dom i trčiš neki drugi marathon kao što je Trst , Prag, Skopje, Plitvice… Znam da to nije to ali i ja sam samo jedan od onih koji ti mogu držat fige da se odletiš u London i otrčiš 2:33. Ono što sam zapravo mislio je: ŽELIM TI PUNO SREĆE i ZDRAVLJA!!!
    p.s. Čestitam na ličnom u Sinju, fajterski si to otrčao!

  3. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/athletics/8628355.stm

    Sad mi je odma lakše.🙂

  4. Nemoj samo da psihički padneš, ja sam se pripremamo za Treviso maraton a onda nisam mogao ići, nakon par dana mi je bilo teško otrčati i 6km, jedva sam završio goricu.

  5. Ja ne bi odustao. Na prvom mjestu vlak.
    A može se i autom, nije to kraj svijeta.
    Do kanala je manje od 1.500 km, većinom kroz Njemačku. To je oko 13-14 sati čiste vožnje i dalje brodom.
    Mi smo sporim kombijem došli do Ženeve ili Regensburga s dva kratka stajanja .

  6. Najveći problem su troškovi. Sjeo bih odmah na vlak da put na taj način ne košta skoro 400 funti, a avion sam platio 90 eura povratnu kartu uključujući sve rezervacije. Auto nemam, a i da imam putni troškovi ne bi bili ništa manji od putovanja vlakom. Još uvijek se nadam da će avion poletjet, ali i ako ne budem išao u London Plitvice su za 6 tjedana.

  7. Wanjiru and Kenyans Take Private Plane to Marathon
    As of Tuesday morning, defending champion Sammy Wanjiru, along with Duncan Kibet and Abel Kirui, had not been able to get flights from Nairobi 2009 Bank of America / Chicago Marathonto London – but a private plane was secured to take them to Barcelona, where they may be able to get another plane or take a train to London.

    Eo oni ce uspjet🙂

  8. kakva je situacija? Jesu počeli letjeti?

  9. Situacija je bolja. Otvoreni su svi aerodromi u Engleskoj tako da smo počeli pakirati stvari za put.🙂 Ali neću bit potpuno siguran sve dok ne poletimo.

  10. Držim fige i mislim na vas.

  11. Passengers are starting to arrive at UK airports after the skies reopened !!!….

    ( BBC Lates news – Wednesday, 21 April 2010 11:18 UK )

    I ja držim fige da sretno krenete, da napraviš super rezultat i da se još sretnije vratite !!!

  12. Puno sreće u Londonu…
    Držim ti fige!🙂

  13. Go Goran go… sretno…

  14. Puno zdravlja i sreće.
    Moraš samo vjerovati u sebe i sve možeš što želiš.

  15. Koliko vidim i vremenski uvjeti bi trebali biti u najmanju ruku dobri tako da je sada sve na tebi.
    Ne sumnjam u dobar rezultat !🙂
    Sretno !

  16. sretno

  17. Hvala svima. Imate prijenos na Eurosportu u 10h po našem vremenu. Tad starta ženska elita, a ja startam u 10:45 s muškom elitom (i svima ostalima). Prijenos traje do 13h tako da me nećete vidjet u cilju.🙂

  18. šteta u nedjelju je kros SN, pa neću moći gledat… Jel znaš možda jel bude reprize isti dan?

  19. Sretno

  20. imaš spremljen film na universal sportu od prošle godine a bit će i ove direktan prijenos, već dugo ide najava. Ima i ostalih utrka za pogledat

  21. 600 587 384 » Muric, Goran (HRV) 54344 18-39 01:17:51 02:53:18

  22. Ako je netko pomno gledao rezultate onda može uočiti nekoliko strašnih pucanja u drugom dijelu: Buckley, Alan (GBR) 01:09:15 02:46:05
    Matsumiya, Takayuki (JPN) 01:03:11 02:21:34
    Lacy, Dean A (GBR) 01:11:06 02:51:44
    Fuchiwaki, Katsushi (JPN) 01:17:45 02:59:17…?


Kategorije

