Objavio: goranmuric | 10/01/2011

Početak priprema

Kakve li slučajnosti… NK Dinamo i ja započinjemo pripreme na isti dan, a koliko vidim po ovoj slici imali smo i sličan trening. Tako sam i ja izgledao jutros na nasipu, ali se nismo okupili u tako velikom broju, samo Bruce Springsteen i ja. Ali isto sam se obukao kao većina nogometaša na slici, joggirao, razgledavao okoliš… No nitko me nije slikao pa sam iskoristio ovu sliku da riječi potkrijepim fotografijom.🙂

Prijašnjih nekoliko sezona sam u ovo doba godine već bio u punom treningu, baza je bila pri kraju, skupio bih već preko 1000 kilometara, a sad tek započinjem s pripremama za novu sezonu. No to ne znači da sam do sada ljenčario, niti sam išao za praznike na Bali. Od Stareka sam cijelo vrijeme trenirao, uz pauzu od tjedan dana oko Božića kad sam bio bolestan, ali budući da ove godine ne idem na maraton u rano proljeće kao zadnje tri godine, mogu i s bazom krenuti malo kasnije. Ove godine zapravo ni nemam neku glavnu utrku, već ću u prvom dijelu sezone trčati desetak utrka, a taj ciklus završit ću s Plitvičkim maratonom. Potom slijedi kratki odmor, a onda nastavak treninga za drugi dio sezone u kojem će biti sve važne utrke: prvenstva Hrvatske u polumaratonu, maratonu i krosu. Treba to sve istrčati… Zato, dosta pisanja, idemo delat!🙂


Responses

  1. Sretno i nemoj se opet udebljati🙂


Kategorije

