Objavio: goranmuric | 04/06/2011

Plitvički maraton 2011.

Desetak ljudi mi je jučer i danas reklo: daj napiši nešto novo, dosta nam je one Kamešnice!🙂 Pa evo nešto novo, ali za danas samo kratko, kao izvještaj s neke utrke za Sportske novosti:

Danas je u NP Plitvička jezera održan 26. Plitvički maraton. Pobijedio je Etiopljanin Erkolo Ashenafi s novim rekordom staze (ispod 2:26), a najbolji domaći natjecatelj bio je Goran Murić (to sam ja) u vremenu 2:47:16. Kod žena je slavila prošlogodišnja pobjednica Mađarica Simona Staicu, također s novim rekordom staze (oko 2:52) ispred prvakinje Hrvatske u maratonu Marije Vrajić koja je trčala 3:02.
Ovo je ujedno bilo i Ekipno PH u maratonu, a kod muških su slavili maratonci iz AK Veteran ispred kolega iz AK Sljeme i MK Marjan (to su oni od Šabana). Kod djevojaka nažalost nije bilo tri ekipe pa nema ni poretka za PH, no valja istaknuti kako su maratonke iz AK Sljeme bile prve, a AK Veteran je bio drugi.

Više (puno više) o trci sutra ili u ponedjeljak…


Responses

  1. To su oni od Šabana … LOLZ!! …😀

  2. Čestitam, Gorane! To je stvarno lijep rezultat.

  3. Fenomenalan rez! Bravo,čestitam imenjače!

  4. Ako dobro citam rezultate, Erkolo se otusirao, popio pola pive i skandirao kad si ulazio u cilj.🙂 U svakom slucaju, cestitam.🙂

  5. Da budem iskren do kraja: prvi put me nisi razočarao na maratonu🙂
    Toliko puta sam bio uvjeren da je danas tvoj dan a ti si uvjek zakazao pa sam već uveliko počeo sumnjati da je tvoje maratonsko vrijeme prošlo.
    A sad si me opet stavio u početni položaj da vjerujem da ni 2:30 nije neosvojivo !
    Velike čestitke

  6. da odličan rezultat, bravo, no realno gledajući to je bilo očekivano od tebe … baci pogled na moj rezultat od prošle godine i od ove godine ….. moraš priznati da to nitko ne bi očekivao 🙂

  7. …sutra već prošlo…ponedjeljak još malo pa bu i on…ja bi čital o trci…sve slike sam spregledal…tak da… :)))))

    …samo da se nadovežem na GoRuna…ima on 2:30 u sebi…i nekako imam osjećaj da bude to ove godine osvojio…ZG ili Ljubljana…


Kategorije

