Objavio: goranmuric | 13/06/2011

Volim trčanje

U tjednu poslije Plitvičkog maratona nisam puno trčao, ali sam u svakom trčanju uživao. Čak i u onom dan poslije maratona što se najbolje vidi po slici koju je uslikao poznati trkački paparazzi fotograf Safet Čučuk. Ne može Safetu ništa promaknuti na nasipu, čim vidi trkača vadi fotoaparat iz torbice i dok dođeš doma već si na netu.🙂

U srijedu su noge bile lagane kao da nije bilo maratona u subotu, nego neka “obična” utrka. Zato sam odlučio otići na 1. kolo lige Puntijarka u četvrtak i to je ispalo jako dobro. Istrčao sam solidan rezultat (30:12 – moj treći “ever”), ali i došao do prve pobjede na toj ligi u životu. Ovo mi je bio 21. put da sam se utrkivao po Bikčevićevoj stazi i nakon jednog drugog i pet trećih mjesta eto i prve pobjede. Evo jedne fotke iz arhive kada sam još bio u milosti fotografa na sljemenskim ligama.🙂

Hrvoje Kovač i ja (u pozadini Mrki)

A tjedan je završio utrkom “Volim trčanje”. Rekordan broj ljudi okupio se u nedjelju na nasipu. Na odlično organiziranoj trkačkoj priredbi, kroz sedam utrka protrčalo je gotovo 750 trkača, a ono što najviše veseli i jako puno djece. Ja sam trčao (kako i priliči jednom maratoncu) najdulju utrku od 11,5km i nije bilo nimalo lako. To je dobro primjetio Tihomir Bobolanović kad mi je nakon 10-15 minuta utrke rekao da stenjem kao onaj o kojem sam pisao u izvještaju s Plitvica.🙂 Na kraju sam uspio doći do (druge) pobjede na ovoj trci.

A evo i jedne slike s Plitvica!

Za one koji ne znaju, Martina Bezek je jedna od najboljih hrvatskih maratonki i ultramaratonki, a može se pohvaliti i završenom Ironman utrkom.


Responses

  1. lijep članak,čestitam na pobjedi,a kaj se tiče fotkanja mislim da sam uspio malo dignuti naš klub i da sad svi jedva čekaju svoje fotke na netu.Također sam sretan što sam učesnik ovakvih događanja a pogotovo što su humanitarnog značaja,stoga moje iskrene čestitke organizatorima.

  2. Murinjo, jedno pitanje za tebe: “Kaj si ti na početku ove sezone pojel LUDE GLJIVE!” Letiš ko zmaj! Svaka čast!!!

    Martina je MEĐIMURKA!!!!

    Proud to be MEĐIMUREC😀😀😀😀😀

    pozz

  3. Ne, samo idem na trke di nema Mađara.🙂🙂🙂

  4. dobar izgovor zlata vrijedi😀😀😀

  5. to majstore!
    fotke, osmjesi, prijatelji, dobro raspoloženje,
    na tren sam pomislio da je ovo MOJ blog🙂

  6. Čestitke tebi Gorane na fenomenalnom rezultatu na Plitvicama!🙂

    PS: Hvala i na prekrasnoj fotki s jednom neponovljivom Međimurkum (Martinom Bezek), te što si spomenuo ono što su na stranicama TK Medjimurje, njeni klupski kolege “zaboravili” ..

    Laci.

  7. čestitke na još jednoj pobjedi. vidiš da dokazuješ ono kaj sam ja napisao o tebi kao dugoprugašu🙂


Kategorije

