Objavio: goranmuric | 11/09/2011

We Run Zagreb

Svakog ljeta nastupi neko zatišje što se trčanja tiče; manje se trči, manje je utrka, manje se piše o trčanju… Tako je obično i kod mene. No ovog ljeta sam samo manje pisao o trčanju, a trčao sam dosta, čak sam bio i na nekoliko utrka. Ali neću sad nadoknađivati to što nisam pisao proteklih nekoliko mjeseci, već ću pisati o onome što me očekuje u slijedećih mjesec dana. A za mjesec dana me čeka još jedan maraton i to onaj Zagrebački, koji je ujedno i pojedinačno prvenstvo Hrvatske u maratonu za 2011. godinu. Treninzi su do sada bili dosta dobri (da kucnem o drvo), forma polako ide u željenom smjeru, a do maratona ću imati još dvije kontrolne utrke. Za tjedan dana trčim 17. Varaždinski polumaraton (meni će biti treći) koji je također pojedinačno prvenstvo Hrvatske. Ali neću napraviti grešku kao prošle godine pred Londonski maraton kada sam najbolju utrku u sezoni istrčao prije one koju sam označio kao najvažniju. U Varaždinu ću ipak ići malo sporije, više kako bih osjetio tempo maratona i napravio neke korekcije u planovima za maraton ako to bude potrebno.

Zato na onoj drugoj utrci neće biti nikakvih kalkulacija. S ciljem da dodatno potakne mlade da trče, Nike Hrvatska organizira utrku – WE RUN ZAGREB koja će se 1. listopada 2011. održati na Jarunu, a kojoj će prethoditi cijeli niz zanimljivih događaja s ciljem poticanja ljudi da se okrenu ovom sportu, koji iz dana u dan ima sve veći broj poklonika. A nema boljeg “podražaja” za maraton od brze, kratke utrke na 5-6km tjedan dana prije samog maratona. Nike se dosta aktivno uključio u trčanje ovog ljeta pa tako osim ove utrke već nekoliko tjedana organizira besplatne treninge u Varaždinu i Zagrebu. Treninzi su stručno vođeni od strane kineziologa i prilagođeni su početnicima, ali i oni koji nisu početnici u trčanju mogu dosta novog naučiti na tim treninzima. Puno pažnje se posvećuje stretchingu, zatim vježbama snage s posebnim naglaskom na jačanje trupa što je jako važno za sve sportove pa tako i trčanje. Trening je koncipiran poput pravog atletskog treninga sa zagrijavanjem, razgibavanjem, istezanjem, vježbicama atletske škole i glavnim dijelom treninga u kojem se izvode trkački zadaci. Zanimljivost ovih treninga je također u tome što na njih može doći bilo tko bez obzira da li je početnik ili atletičar i za trening isprobati Nike tenisice koje želi. Više informacija o Nikeovim aktivnostima možete saznati na njihovoj facebook stranici, a za utrku se možete prijaviti ovdje.


Kategorije

