Objavio: goranmuric | 31/10/2011

Jesenska forma

Prošlo je tri tjedna od Zagrebačkog maratona i polako sam se vratio u ono što često nazivamo “puni trening”. Zapravo sam napravio samo jedan tjedan aktivnog odmora koji sam završio trekingom o kojem sam pisao prije dva tjedna i poslije toga sam nastavio s treninzima “kao da se ništa nije dogodilo”. Bila je i neka varijanta da trčim u Ljubljani maraton kao pacemaker što bi mi bio prvi trening dužine (ako ne računam treking di sam isto nakupio 35km) dva tjedna nakon maratona, no to je nažalost (ili na sreću) otpalo pa sam u Ljubljanu išao isključivo kao gledatelj, tj. navijač. Tata je trčao Ljubljanski maraton treću godinu zaredom i popravio je vrijeme od prošle godine za 15-ak minuta. Prije dvije godine je trčao oko 4:45, prošle godine oko 4:36, a sad je istrčao 4:21:09 što je dokaz da se može napredovati u trčanju i nakon 60. godine ako se vrijedno trenira. Do 36. kilometra je trčao u grupi sa zečevima za 4:15, ali nas Muriće uvijek hvataju neki grčevi u zadnjim kilometrima😉 pa je tako i on morao malo usporiti na par kilometara, ali je zato imao paklen finiš i u zadnjem kilometru je nanizao 15-20 trkača-ica.

Inače, u Ljubljani je bilo savršeno. Već je dosta toga napisano po raznim stranicama, portalima i blogovima pa nema potrebe da sve to ponavljam. Mogu samo dodati da ću se slijedeće godine svakako potruditi da mi jesenski maraton bude upravo Ljubljanski. Od zadnjih sedam Zagrebačkih maratona trčao sam ih šest (jedino prošle godine nisam zbog ozljede) i vrijeme je za promjenu. Inače, ovogodišnji Zg maraton mi je najbrži od svih koje sam trčao (2008. sam išao 2:39:45), a ujedno i najbrži jesenski maraton uopće. Naravno, nisam ni trčao nijedan osim njega.🙂 No ovogodišnji maraton mi je ujedno i najbrži maraton po brutto vremenu koji sam ikad istrčao iako nisam istrčao osobni rekord. U Ferarri 2008. smo Hrvoje i ja stali među zadnjima na startu misleći kako su svi ispred nas brži pa sam ciljem prošao u vremenu 2:38:47 (a on 2:37:57) iako nam je netto vrijeme bilo 27” bolje. A trku smo završili na 6. i 9. mjestu ako se ne varam.🙂

Ove godine s maratonom nisam završio sezonu kao što je bio slučaj u većini sezona prije ove, već nastavljam s treninzima i osim Stareka ću vrlo vjerojatno ići na još jedan maraton u 12. mjesecu u Italiji. To sam isplanirao još na ljeto jer sam nakon Plitvičkom maratona uzeo malo dužu pauzu, tj. aktivni odmor pa sam se za Zagrebački maraton spremao “samo” tri mjeseca, a obično sam radio 4-5-6 mjeseci pripreme za maratone. To ima svojih prednosti i mana. Nisam bio u svojoj top formi (pod tim mislim najboljoj formi u životu) za prvenstvo Hrvatske, ali čini mi se da sad forma raste i da ću sezonu završiti na jednom vrlo visokom nivou što je dobar preduvjet da slijedeća sezona bude najbolja do sada. Naravno, uz uvjet da me zdravlje bude služilo kao što me sada služi (da kucnem o drvo).

Po čemu sam zaključio da mi forma raste? Pa po treninzima. Prošli tjedan sam napravio nekoliko dobrih treninga i još sam kros ligu istrčao za solidnih 16:30, a danas sam napravio i jako dobru dužinu. No bolje da se ne hvalim previše jer mi se to uvijek vrati kao boomerang na prvoj slijedećoj utrci. Kao HDZ-u borba protiv korupcije.😉


Kategorije

