Objavio: goranmuric | 30/12/2011

Sretna Nova!

Iza nas je još jedna godina, za neke uspješna, za neke manje uspješna. Meni osobno je bila vrlo uspješna. Uz ovaj zadnji rezultat na maratonu kojim sam zaokružio jednu odličnu sezonu, izdvojio bih još osvajanje srebrne medalje na prvenstvu Hrvatske u maratonu te sjajne ekipne rezultate sa svojim kolegama iz AK Veteran. Ove godine smo osvojili ekipno PH u maratonu i treća mjesta na ekipnim prvenstvima u polumaratonu, planinskom trčanju i krosu, što znači da smo uzeli peharček na svim vanstadionskim ekipnim natjecanjima.🙂 A najvažnije je da sam sezonu priveo kraju bez ozljeda i da sam zdrav krenuo u treninge za slijedeću sezonu u kojoj ću nastupati za AK Agram. Promjena kluba nije došla iznenada, to sam znao još prošle godine, ali sam u dogovoru s ljudima iz oba kluba otrčao još jednu sezonu u dresu Veterana, a od nedjelje žuto-plavi dres mijenjam crnim.🙂 Prvi službeni nastup za Agram imati ću odmah prvog dana Nove godine na novogodišnjoj utrci “Nova na Savi” u organizaciji Veteranovaca.🙂 Ovim putem pozivam sve ljubitelje trčanja da dođu na trku da proslavimo Novu godinu trčeći.

Vidimo se!


Kategorije

